ORIS Only - deel 4

Deze foto geschoten en ff door die nieuwe app gehaald. Ging best snel, alleen zoveeeeeel keuzes die je kan maken. Toch handig zo op je telefoon. De echte camera’s kunnen het wel vergeten bij de amateurfotograaf.

Denk alleen dat ze hier niet heel blij van worden thuis. Hoor het commentaar al :sweat_smile:

Als ik er mee bezig ben hoor ik mijn vriendin altijd een beetje lacherig roepen “A man and his watch” :rofl: En ik heb dat boek niet eens…

2 likes

Overigens wel een leuk boek om te hebben om iets te doen in je compositie. Was het niet binnenkort kerst ofzo…:thinking: kan ie mooi op je lijstje

1 like

Dat zeker, alleen ik denk dat ik er niet heel veel mee ga doen. Ik heb twee maanden geleden nog twee Basel World boeken van 2016 en 2017 overgenomen, maar daar heb ik echt nog helemaal niks mee gedaan hahaha. Ik ken mezelf en ik denk dat ik met het boek A man and his watch helemaal niks doe. Ik denk dat ik het alleen ga gebruiken als ondergrond/achtergrond voor de foto’s :see_no_evil:

Dat is toch meer dan genoeg. Mijn boeken thuis lees/kijk ik ook niet. Hoop zo alleen meer sophisticated over te komen :woozy_face:

1 like

Hahaha ja. Eigenlijk zijn het net zoals fotoboeken van die boeken voor de show. Ze horen een beetje “nonchalant” op de salontafel te liggen dat je kan zeggen: “Oh ja… dat lag hier toevallig al”. Zo liggen mijn boeken een beetje nonchalant, net niet perfect op elkaar gestapeld, op de hoek van de chaise longue :see_no_evil:.
Wil je het echt goed doen, dan moet je een standaard hebben dat het boek open ligt haha.

1 like

7 likes

Vandaag richting Jaap om de Aquis 43.5 in te ruilen tegen een sixty five of de bronzen BCPD.

De Aquis is prachtig, maar me net te chunky om de pols. Ik draag hem gewoon te weinig omdat ik hem te lomp vind. :frowning:

Maar wellicht later vandaag een nieuwe NA in dit topic :wink:

8 likes

Wel even de foto’s showen hè? :wink:

1 like

Uiteraard!

1 like

Lekker als je mag kiezen!! Ben benieuwd welke het wordt!

Ik neig naar beiden haha.

Mijn vrouw heeft ook een BCPD en qua maat zit ie super.
Alleen jammer dat de bronzen variant bij Jaap niet te voorzien is van een bronzen band.
Ik ben echt een sucker voor een stalen (in dit geval bronzen :wink: ) band. Dat is wellicht iets wat me tegenhoudt.

1 like

Heeft iemand trouwens enig idee of ze bij de Oris Boutique ook leuke goodies verkopen?

Ikzelf verzamel ook sleutelhanger zakmesjes en zag dat Victorinox ook een Classic SD hebben met Oris logo er op. Ben benieuwd of die daar ook verkocht worden, of dat het weer een limited edition was.

Ik heb dit mesje wel voor $90 dollar incl. verzendkosten voorbij zien komen. Belachelijk veel geld aangezien dit mesje zelf 17 euro kost.

Is die band niet los te bestellen? Of wordt het dan qua kosten onaantrekkelijk? Ben ook benieuwd welke Divers 65 die heeft. Lastige keuze, maar wel een luxe positie hahaha.

Bij mijn weten is er voor de Big Crown Pointer Date geen bronzen band. Maar wellicht dat @OrisBoutiqueAmsterdam hier antwoord op kan geven :slight_smile:

1 like

En de reis etui is mooi. Inclusief pasjeshouder.
Ah kijk, deze dus :
image
De bovenste foto is die van mij, de onderste niet (@ fcdh)

12 likes

Ja die is ook heel leuk! Net iets te groot voor de verzameling hahaha.
Oef… dat etui is wel heel gaaf.

Belletje naar de @OrisBoutiqueAmsterdam (of mijnheer Tromp geeft antwoord).
Ben je er weleens geweest?

Met tram.
Leuk om te zien, rijdt er ineens een Aquis van 3 meter doorsnee voorbij.

Bronzen 65 chrono.

12 likes

Haha mooi man. :grinning:

1 like

Was toen met het 1 jarig jubileum van de boutique, en de 65-tram waarschijnlijk met de introductie.
Soms hebben ze een ORIS bombardement door de hele stad heen.

Wist je dat die Aquis op dit billboard gewoon ook op tijd liep? Zag je mensen echt kijken huh dat horloge doet het gewoon :thinking:
Wacht, ik heb het gevonden.
Extra attentiewaarde door actueel werkende ORIS-horloges op straat | JCDecaux Nederland
Check dat filmpje.

12 likes