ORIS Only - deel 5

Heel mooi, welk type is dit?

al een paar dagen om de pols, draagt heerlijk, bijna onopvallend

9 likes

De Sixty-Five 40mm.

1 like

Dankjewel. Echt heel mooi.

1 like

Een old school Oris jazz editie, heerlijk!

Jammer dat Oris momenteel met de jazz lijn niet zoveel leuks meer doet. Af en toe komt er nog eens eentje uit, maar nooit meer zo funky als vroeger :blush:

1 like

10 likes

Tijd voor herfstkleuren.

10 likes

Dit is toch wel echt een geniale combi :ok_hand:t2::ok_hand:t2:!

1 like

Vroeg me af of er ook 65 Divers zijn in 40mm, zwarte plaat en bezel, maar zonder het bronzen bezelrandje?
Zoals mijn 42 mm hieronder:

Zou graag eens de 40mm proberen maar ben ook gehecht geraakt aan deze uitvoering…

10 likes

Dan kom je bijna automatisch uit bij de Movember editie.

7 likes

Dank

Thanks!

1 like

Deze kan ook nog:

8 likes

Of de ‘Glow’ natuurijk

10 likes

Blijft een fijne :grin::v:

7 likes

Eens de Oris Big Crown Pointer Date van dichterbij bekeken, prachtig horloge !

Maar hoe zit het met dat Sellita caliber ? Hoe staat het in verhouding tot bijvoorbeeld de ETA calibers van de Swatch groep ?
Voor zover ik heb begrepen, is het caliber dat gebruikt wordt in de Big Crown Pointer Date een heel betrouwbaar caliber, maar welke versie is het juist en welke afwijking per dag heeft het ?

@WillemPriem is je Oris al geleverd?

1 like

Helaas niet, er is precies gebeurd waar elke horlogefreak bang voor is, het pakketje is ‘kwijt’ geraakt. Volgens de tracking informatie is het pakket afgeleverd, maar er heeft nooit iemand aangebeld. Morgen dus contact opnemen met PostNL en hopen dat ie op een pakketpunt in de buurt is afgeleverd.

Ah nee , dat meen je niet :sleepy: Ik hoop dat het snel terecht komt!

1 like

Meen ik helaas wel. Ik baal als een stekker en ik ben niet te genieten, maar PostNL is niet meer bereikbaar. Zowel de verkoper als ik hangen morgen met ze aan de telefoon. Ik laat wel even weten hoe het afloopt!