Nope 39 op mijn kleine pols
Kon helaas niet anders snel snel en lastig te pakken, heb wel twee kermit shirts voor de kinderen, mis alleen great gonzo nog🤣
Klinkt als een Aquis! Bedankt voor de sneak peek
Een Propilot X in 39mm met skeleton dial zou ook wel mooi zijn. De wijzerplaten blijven een beetje flets, ondanks de kleurtjes. Wie weet ooit
Zit de crown er op deze manier goed aangedraaid op of heb je hem voor se foto even horizontaal gezet?
Bij mijn beide 65’s zit ie niet horizontaal bij vast = vat aandraaien. Als ik ze in de horizontale positie zet ben ik bang dat ze niet strak genoeg aan zitten.
Hahaha, ja
Ik ben straks nog weer bij Oris, ik zal het dan nog even wat nauwkeuriger bekijken.
Ik heb, behalve het horloge van Michiel Holthinrichs, geen vergelijking van 3D geprinte horloges, maar de Oris ProPilot Altimeter is komt dicht bij carbon in de buurt qua structuur inderdaad.
Het horloge is zeker voor z’n maat toch wel vrij licht, en de structuur van de kast is voelbaar, misschien wel iets meer dan de meeste carbon horloges. Hier nog een paar foto’s die het hopelijk nog wat verduidelijken.
Absoluut. 4400 is veel voor een horloge dat je voor de lol koopt en eens je dan spijt hebt, zal het je ook lang geen 4400 meer opleveren.
Van wat ik lees zit er ook geen verstelling op de sluiting van de band, wat voor die prijs wel zou mogen van mij.
Verder indrukwekkend horloge, had hem wel eens willen dragen.
Want?
Vrij fors, kan hem wel hebben hoor.
Maar ook gewoon onrust, zin in wat nieuws.
En dan is dit het horloge wat als eerste op het hakblok terecht zou komen.
Maar als ik hem dan weer even niet draag en hem weer pak, dan ben ik er weer blij mee.
Ah dan was het gister een typo op de site. Vond het al vreemd
Ik heb net de Fratello review gekeken van de ProPilot Kermit. Leuk horloge! Ik kan het minder serieuze wel waarderen. Het viel me echter op dat de ‘Kermit’ er anders uitziet dan in het marketingmateriaal van Oris. Het leek wel een slecht uitgeknipte sticker met witranden. Vraag is nu of Fratello een vroeg non-productiemodel heeft laten zien, of dat het er zo in werkelijkheid uit ziet?
Oeps…
Zwitsers handwerk… geen Zwitserse precisie…
Denk idd een pre-productiemodel. (Hoop het)
Volgens mij hadden we een gewoon productie model. Maar ik zie de wit randen ook niet eigenlijk, ik denk dat wat je ziet spiegeling is op de rand van de zwarte omlijning van Kermit.
In deze still zie ik hem inderdaad ook niet. Zal toch iets van een merkwaardige spiegeling geweest zijn. Dank voor de check!