Ik begrijp je helemaal! En van mij zul je géén commentaar hierop krijgen!! 
En welke mag dat zijn? Of je moet dat al eens hebben aangegeven, dan heb ik daar even geen actieve herinnering meer aan…
Ik begrijp je helemaal! En van mij zul je géén commentaar hierop krijgen!! 
En welke mag dat zijn? Of je moet dat al eens hebben aangegeven, dan heb ik daar even geen actieve herinnering meer aan…
Hmmm, ik had dat al wel eens gehoord in een review. Ook dat ie alleen rechtsom opwindt en niet bi-directioneel. Was meen ik een review van een Australier of NZ-er. Maar kan me daarin ook vergissen omdat ik wel vaker en wel meer dan 1 horlogefilmpje kijk…
Voor mij is dat de Omega Speedmaster Pro in hesalite. Ik heb er laatst nog over zitten nadenken om alles te verkopen en dan de Speedmaster aan te schaffen nadat ik een hele mooie in het blauwe heb zien staan, maar ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen. Ik denk dat de Divers 65, BB58 en Speedmaster samen een sterk trio vormen, dus dat is momenteel mijn twee jaren plan… maar dan moeten mijn rationele gedachtes over de prijs dus ook wel even aan de kant gezet worden tegen die tijd

Dat is een mooie en niet goedkoop inderdaad. In het blauw is ie nu ‘afgeprijsd’ naar 5.4k…
Toch nog 800 voordeliger dan bekende online dealer.
En anders voor de time being een look-a-like of hommage…🫣
Ik word geroepen. 
Ik kan je helaas niet aan een antwoord helpen vrees ik. Ik draag in de regel nooit een horloge 3 dagen achter elkaar. Met thuiswerken tegenwoordig sowieso niet.
Of t moet op vakantie zijn alleen is de 65 nog niet mee op vakantie geweest en gaat m dit jaar ook niet worden ivm locatie en potentiële kans op beroving.
Heb helaas een 65 uitgekozen die men niet zomaar terug koopt 
Mooie 2 piece perlon? Past op zich wel hierbij…nu ik erover nadenk ga ik ook eens kijken hiervoor voor dezelfde bcp 
Heb ook net de 65 weer even van de winder gehaald en omgeslingerd.
Blijft toch een super comfortabele klok. En ook qua looks heeft ie ‘iets’ wat hem tegelijkertijd een sportief, sjiek maar ook vintage uitstraling geeft.
Zal het oud blauw met crèmekleurige indexen zijn i.c.m. staal en zwart.
En misschien ook niet, maar vind ik hem gewoon mooi…
Perlon heb ik gehad voor mijn Hamilton Khaki Field van CNS, moet zeggen dat deze zéker wel beviel voor het geld! Goed en fijn materiaal voor de zomer ook. Laat even weten als je een keus hebt gemaakt! Ik vind de kleur nog verdraaide lastig kiezen met op dit prachtige blauw
Ja is ook lastig, ga eens op mijn gemak zoeken
Ik heb khaki gekozen voor de NATO maar ik denk dat een mooi bordeauxrood ook heel goed past bijvoorbeeld. Het is inderdaad geen gemakkelijke kleur om te combineren.
Ik ben er gister achter gekomen dat vooral de maat echt een probleem is. Perlon etc is allemaal niet in 19mm. Er valt helaas daarom al zoveel af waardoor ik eigenlijk überhaupt niks heb kunnen vinden nog… jammer 
https://www.horlogebanden.com/search.php?mode=search&q=Canvas%20like&page=1&keep_https=yes
De forumsponsor heeft nog een betaalbare optie, daar heb ik ook nog aan gedacht. 2 piece canvas like NATO.
Lekker man met een Lowlander er naast
Jazeker! Oog voor details 
!