ORIS Only - deel 5

https://www.horlogebanden.com/search.php?mode=search&q=Canvas%20like&page=1&keep_https=yes

De forumsponsor heeft nog een betaalbare optie, daar heb ik ook nog aan gedacht. 2 piece canvas like NATO.

10 likes

Cervo Volante op een Molequin nubuck voor de verandering

13 likes

15 likes

Eerste zomerse zonnestralen voor deze (zomer)knaller!

12 likes

Lekker man met een Lowlander er naast

1 like

Jazeker! Oog voor details :ok_hand:t3::beers:!

1 like

20 likes

7 likes

Nieuwe aanwinst, vandaag binnengekomen.
Al een keer een Oris BCPD gehad met zwarte dial en plexi. Die is uiteindelijk verkocht aan een forumlid. Deze uitvoering bleef mij trekken door de mooie kleur dial. Dus van de week knoop doorgehakt en besteld.

Superblij mee. De kleur blauw/grijs van de dial is echt bijzonder, en moeilijk te omschrijven. Het formaat op mijn 17,5cm pols past perfect en hij zit heel comfortabel. Deze gaat nooit weg :grinning:

27 likes

Iemand zin in deze? Stuur me een pm

16 likes

Neeee!!! :scream: Weet je het zeker?

Yup! Deze eruit, seamaster is vorige week verkocht. Mijn Squale gaat er ook nog uit en hopelijk binnenkort mijn vintage 65 nog. Koop ik een horloge terug en dan is het voorlopig wel goed. Met de komst van baby 3 weinig meer met de hobby bezig.

2 likes

Oh gefeliciteerd! Wat leuk! Ik kan me voorstellen dat je dan hele andere prioriteiten gaat hebben. Een horloge is dan wel genoeg. Welke heb je op het oog?

@Traveler pak je kans! Hier is een heritage beschikbaar!

1 like

Thnx! Denk dat het een bb54 gaat worden, of ik moet iets moois tegenkomen (mooie 1601 ofzo)

1 like

Hmmm ja dat is een mooie keuze!

De NA!

19 likes

Weet het, hem ‘m gezien. Echt mooi maar te klein en daardoor zou ie geen draagtijd krijgen…

Dat hij nooit weggaat snap ik! Blijft ook bij mij in de collectie!

2 likes

Vandaag voor de eerste keer in waarschijnlijk 30 jaar de Oris van mijn grootvader aangedaan. Die hadden we nog gevonden in de kast tussen een hoop papieren. Het is een diver 65 uit begin jaren 60 volgens Oris. Helemaal laten nakijken en gisteren op een nieuw bandje gezet

36 likes