ORIS Only - deel 5

Extra bulk, ook geen fan van :wink:

Je doet je avatar wel eer aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

My bad! Te snel gelezen/gekeken!
Dan inderdaad jammer…

1 like

Mooie release maar veel concurrentie die voor een stuk minder geld minimaal aardig mee kan doen (de eerder genoemde Mido, de Vulcain etc). Die keramische bezel moet ik toch eerst in het echt zien, ik ben nog niet overtuigd van de meerwaarde.

2 likes

:coffee: met de Aquis :slight_smile:

16 likes

20 likes

Nou mensen, hier is hij dan zoals een weekje geleden aangekondigd in dit topic. De Caliber 403 op staal!! :star_struck:

De band had ik al besteld voordat ik de Oris in bezit had, was al helemaal enthousiast. Ik moet zeggen dat het echt een plaatje is, maar deze zal de collectie toch gaan verlaten… toch wat te klein voor mijn flinke polsen naar mijn mening.

14 likes

Leuke combinatie en een prachtig horloge! Moest je de endlinks nog bij buigen of was alles direct passend?

Jammer dat hij weer moet gaan, denk dat je hem wel kunt hebben.

Hoi Youp,

Moest de endlink iets inbuigen, maar past verder als gegoten!

Jammer dat Oris geen stalen variant aanbied, doet zo veel meer recht aan het horloge vind ik persoonlijk. Hij mag weg, eventueel ruil voor iets anders leuks en tot die tijd is bij gewoon hier en kan ik er stiekem nog van genieten :innocent:

1 like

Hier nog een dagshot :slight_smile:

17 likes

8 likes

Wat mij betreft absoluut niet te groot! Prachtig horloge :ok_hand:

Een Oris stalen band zou wel mooi zijn inderdaad voor de reeks. Staat niet mis zo!

1 like

Te groot is 'ie zeker niet haha, ik vind hem aan de kleine kant :joy:

1 like

Te klein bedoelde ik dus :smile:

1 like

Vind de verhouding op je pols juist wel kloppen, maargoed lijkt altijd anders op een foto van zo dichtbij! Dan oogt het wat groter.

Klopt!

Ik heb wel vaker dat ik op Youtube video’s zie van wat leuke modellen. Vervolgens zie ik ze in de vitrine staan en denk ik, oh die is kleiner dan ik dacht (that’s what she said) :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ja herkenbaar haha, Hoe groot is ie? (je pols dan he) :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Tussen de 19,5 en 20 cm, dus een flinke jonge :joy:

Oja flinke maat, dat is die van mij ook! Wat is de lug to lug maat van het horloge?