ORIS Only - deel 5

Straks eerst maar eens om de pols hebben, dan kijken of we verder gaan kijken.
Ben gewoon een beetje over enthousiast eindelijk een van mijn grails te verwachten :wink:

2 likes

Zeker mooi. En uitproberen kan dan altijd. tropic zit erbij, de deauville nato met vouwsluiting alsmede de originele zwarte oris nato

1 like

Gefeliciteerd

Zelf heb ik er op “saai” grijs het meeste plezier van.
Een OEM bracelet is de second best.

Ik vind (als enige lijkt) de tropic van Oris niks meer San gewoon OK.
Heb m liggen maar als ik een zwarte tropic wil gebruiken pak ik altijd die van Baltic, past mij mooier om de pols en geeft meer comfort voor mij.

4 likes

Alles past op deze 65😊

9 likes
2 likes

Ziet er een beetje cheap uit. Geprinte dial en gebruik van een oud lettertype. Weinig vernieuwend :man_shrugging:

Toch vind ik dit wel meteen een van de mooiste Sixty-Five modellen. Gewoon lekker clean en eenvoudig. :ok_hand:

Alleen vind ik de prijs, 1900 plus btw; 2300 euro flink hoog.

1 like

Ik vind hem wel geslaagd. Saai… ja misschien wel, maar door zijn eenvoud gaat ie niet vervelen, tenminste voor mij dan.

Wat ik ook sterk vind is dat ze redelijk dicht bij het origineel zijn gebleven. Ik had zelf gehoopt op een 36mm. Dan was ik zeker voor de bijl gegaan. Ik snap dat 40mm gangbaarder is.
Een anders sterk punt is dat ze de SW200 hebben gekozen. Dan is de prijs ook wat leuker haha.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet zal kopen, ondanks dat ik er enthousiast over ben. Ik vind hem namelijk te te veel op mijn Divers 65 lijken. Ok, die numerals zijn meer funky en speels, maar ook dat is een glossy black geprinte dial met faux patina.
Als ik geen 65 had, dan was dit wel een kanshebber geweest!

1 like

Chique ding!

Datum is mooi gedaan, voor mij was hij als no date echt bijna onmogelijk te weerstaan .
Nu, nu vind ik hem vooral enorm gaaf.

De prijs, erg aantrekkelijk !

Mooi gedaan.

1 like

Ik vind m erg gaaf, alleen had ik graag de cal 400 erin gezien

Ik heb net de video gezien. Die eerste paar woorden: “It was here in The Hague…” Het is net alsof ik Rutte hoor :rofl:

Om vandaag al in de sfeer te komen mijn andere Oris om, met het nieuwe bandje :slight_smile:

Kleur van het bandje past perfect bij deze kleur, nogmaals thnx @Proenski

9 likes

Ik vind het wel een mooi ding! Hebben ze wel cool gedaan. Ik geef hem maximaal een uurtje in de shop.

1 like

Ho ho… Zo niet he… :joy:

1 like

Gezellig

Hahaha sorry… ik kon er gewoon niet om heen. Gelukkig veranderd het daarna heel snel hahaha.

Blijft echt de mooiste

15 likes

Hij is saai van kleuren… maar verder zijn de details wel heel leuk. Bijna niet te onderscheiden van de vintage variant, op een goede manier!

Ik twijfel omdat het echt een leuk duo kan zijn met mijn Fratello BCPD. En omdat een 65 gewoon leuk is :blush:

Nog een fotootje:

11 likes

Daar zou ik niet over twijfelen :grin: Het is heel leuk om ze naast elkaar te hebben. En ze zijn verschillend genoeg, mocht overlap een issue zijn.

Ze kunnen niet meer verschillend zijn inderdaad… ik vrees dat ik niet ga kunnen weerstaan :smiley:

2 likes