ORIS Only - deel 5

Deze spaarzaam gedragen Aquis staat nu te koop bij Jaap! Ik meende dat er iemand op zoek was naar een gebruikte Aquis Chronograph, kan alleen niet meer vinden wie… (hierbij de tip)

9 likes

Besteld🔥….heel cool ding.

4 likes

Zie te weinig propilot hier.

9 likes

Maar hij gaat toch pas in de verkoop vanaf 6 dec?

2 likes

Je kan hem toch vanaf 6 december bestellen?

1 like

Ik ben onder de indruk

Ik kan met m’n nieuwe Wings of Hope limited hier ook meedoen!
Een simpelere variant van de pointer date, maar daardoor heel klassiek.

Ook heeft deze een geüpdate variant van het 400 caliber, waar wat kinderziektes uit zijn verholpen zoals de verspringende minutenwijzer bij het indrukken van de kroon.

Op foto’s doet dit horloge het wat minder goed dan in het echt, afhankelijk van het licht is de wijzerplaat bruincreme tot bijna lichtgrijs.

28 likes

Gaaf! Ik vind hem ook wat Nomos vibes hebben qua doa; en vormgeving van de cijfers.

Klopt, hij heeft best wel wat van de Nomos club, qua wijzers ook

Vind ik ook!

8 likes

De nieuwe aanwinst bevalt goed, hele dag kijken zonder de tijd te weten :slight_smile:

Leuk detail, de band van de BCPD “past ook”, soort van.
Sluit niet mooi aan, maar heeft wel doen besluiten de originele bracelet erbij te gaan bestellen.

9 likes

Gefeliciteerd! Staat je goed! Matching shirt er bij! Helemaal :ok_hand:

1 like

Mensen, ik hoop dat jullie mij vlug kunnen helpen. Ik heb namelijk een hele aantrekkelijke optie voor een blauwe Oris Big Crown Cervo Volante uit juni 2022 (950€).

Hij is alleen gedragen tegen een armband en heeft hierdoor wat lichte krassen. Zou dit makkelijk te verhelpen kunnen zijn, zo ja hoe en tegen watvoor prijs? Ik heb thuis een metal polish en een sieraden poetsdoek, of is dit niks? Vast bedankt!!

1 like

Helemaal weg zal je het niet krijgen zonder demontage en polijstmachine verwacht ik. Daar zijn sommige krassen te diep en de dicht onder de bezel voor

1 like

Opzich vind ik dat niet zo erg. Als het ergste maar weg is. Zou dat makkelijk zelf te doen zijn of kom je wel snel bij een juwelier uit?

Ik zou het bij een horlogemaker laten doen. Kost je hooguit een paar tientjes

1 like

Voor het geld echt een leuk horloge, voor dat bedrag gewoon een mooie deal. Maar welke sufferd draagt een horloge tegen een metalen armband aan…

1 like

Deze is ook echt gaaf! Een Divers 65 met witte dial en zonder datum!
Dit wordt een release voor Oris Social Club. Geen idee of deze ook (in een beperkte oplage) te bestellen is.

Foto’s: Orisfanboy

24 likes

Net opgehaald bij de Oris boutique, waar ik hem een maandje geleden heb heen gebracht voor een servicebeurt.

4 likes

Mits het wel glimmend hoort te zijn, zal een cape cod doekje al wonderen doen. Het brengt de glans weer terug. Diepe krassen kunnen idd beter door een professioneel bedrijf worden verwerkt. Niet zomaar een juwelier dus…

Maar ik zie hier eigenlijk alleen oppervlakkige krasjes, dat komt best goed. :wink::+1:t3:

1 like