ORIS Only - deel 5

Capecod zou inderdaad een goede oplossing zijn zoals @PaulusB zegt. Plak wel de delen af die niet gepolijst te hoeven worden en ga voorzichtig te werk, dus polijst een beetje bij beetje. Test eventueer eerst op bijvoorbeeld een stuk bestek. Dan krijg je beetje het gevoel hoeveel druk je kan zetten en hoe lang je moet poetsen.

Heb je ook al overwogen om het door Oris zelf te laten doen? Als je naar hun renovatievideo’s kijkt, dan komt die weer als nieuw terug. Ik heb alleen geen idee wat het kost, maar dat kan een AD of de Oris Boutique misschien wel vertellen?

1 like

Gaaf ja. Wil ik best om de pols hebben.

1 like

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga er naar kijken. Ik heb contact gehad met Juwelier Punte in Utrecht die ook dit model verkopen, en gaven inderdaad aan dat ze dit via Oris kunnen laten doen maar ook zelf polijsten. Ze moeten hem natuurlijk eerst even zien maar normaal gesproken zou het tussen de 30-75€ zijn. Ben in elk geval erg benieuwd! Eerst het horloge maar even ontvangen. Heb hem in elk geval gekocht :smiley:. Was nog in spaar modus maar kon hem niet laten liggen…

2 likes

Gefeliciteerd! Voor die prijs is het inderdaad de moeite waard. De kosten voor het polijsten vallen ook wel mee. Als je max 75 kwijt bent en hij ziet er weer gaaf uit, dan heb je een mooie deal!

2 likes

Ook weer leuk deze!

1 like

Vet!

Komen er vanzelf wat in de verkoop her en der.

1 like

Je kan hem al bestellen zie ik!

https://www.oris.ch/en/watch/social-club-edition/01-733-7707-4051-osc-AMS-set

8 likes

Oe

1 like

Gaaf, stalen band erbij… :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nee nee… jij was uitgespeeld, weet je nog? :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik moet ook heel erg op mijn handen zitten hoor. Mijn vinger hangt al half boven de. ‘Add to basket’ knop :rofl: Horlogepotje is gelukkig leeg… maar zou ik dan toch mijn spaarrekening hier voor aanbreken? :see_no_evil:

Normaal kies ik altijd een stalen band, maar ik denk in dit geval dat de zwarte leren band (de rubberen tropical zal ook niet misstaan, denk ik) een mooi contrast geeft met de witte dial. Het zal wel niet, maar mocht die stiekem toch komen, dan ligt er hier in ieder geval een stalen band in huis… kan ik het testen hihi

2 likes

Dit ja! ik vind hem op de stock band best strak staan, maar op een mooie zwarte tropic heb je volgens mij echt een (zomer)knaller om de pols! Hele frisse uitvoering dit.

1 like

1 like

Deze komt binnenkort in het blauw

6 likes

Klopt…maar toch gaat nummer 68 naar mij🔥

Past mooi bij mn Speedytuesday’s…die hebben beide nummer 1968.
(Bouwjaar ondergetekende)

1 like

Ah kijk! Een achter ingang! Dat is tof dat je je nummer hebt kunnen uitzoeken! Wel
Straks posten hè? :grin:

1 like

6 likes

Van het horloge? Of van de achteringang van betrokken persoon :sweat_smile:

2 likes

Best verleidelijk…

Ik hoop dat ie echt wit-wit is en niet een beetje zilver… polar wit bedoel ik.

1 like

Word je echt persona non grata als je deze koopt?

(Vraag het voor een vriend)

3 likes

Hij is wel heel gaaf :sunglasses:

1 like