Heel tof geknutseld
Haha wat vet!
Als je het horloge om zijn oor had gehangen dan had je een Oris waar zijn oor is.
Zeg hoor is, wat een flauw grapje over Oris
@Traveler, had je dit al gezien?
https://www.horlogeforum.nl/t/oris-divers-65-deauville/445465
Nog niet, maar nu wel!
Is een mooie idd, maar ik heb liever 42mm model.
En daar komt bij dat er sinds gister ook al gezinsuitbreiding in de Oris familie…
De silver dial versie 42mm.
Heb ‘m op staal gekocht, maar een donkerbruine lederen croco band is al besteld en ik heb daar ook al een mooie originele Oris vouwsluiting voor binnen.
Lederen band kwam net binnen van de forumsponsor.
Gelijk maar even gemonteerd!
Vind het best redelijk staan. Even wennen aan dat het niet perfect aansluit op de kast.
Toch ook daar maar eens induiken…
Voor nu wel goed zo, met ‘stalen optie’ achter de hand.
Topper, dat uurwerk is ook echt mooi
Hahaha je bent goed bezig! De Oris in Numerals is er inderdaad alleen in 40mm, maar die zilveren is ook prachtig!
Is het uurwerk werkelijk zo plat als deze foto doet lijken?
Mooi horloge in elk geval
De caseback steekt ook nog iets uit maar het is een slank horloge. Ook al is het glas heel bol.
Ik moet mezelf even corrigeren. Er is een Numeral dial in 42mm uitgebracht. Dit was de laatste Numerals en is van Topper Juwelers. Topper Juwelers had eerder een editie in de standaard faux patina kleur en zonder datum. Deze versie is 40mm en zwerven hier ook ergens op het forum rond. Daarna hebben ze nog een zwart-witte editie uitgebracht in 42mm, maar daar zijn er maar 165 van gemaakt. Maar er is dus wel een kans dat je een 42mm zou kunnen krijgen, @Traveler… al is die kans vrij klein
Weet iemand de nieuw prijs van de stalen band voor de 65 in 40mm.
Krijg m op google niet zo snel gevonden.
Bij de Oris Boutique zou ie €270 kosten. Dit was alleen in December 2021, dus ik weet niet of het bandje duurder geworden is ivm inflatie.
Bedankt voor de snelle reactie
Mwah… zit 26 minuten tussen. Het had sneller gekund
Kan je gewoon op de Oris site vinden toch? meen 300,- euro nu…
succes!
Hebben!