Wellicht wel als het de bedoeling is dat een blik op je horloge een glimlach op je gezicht brengt. En al helemaal op elke eerste van de maand!
Als dit over de nieuwe pro pilot gaat vind ik hem fantastisch!
Hahaha is inderdaad grappig. Kleurtje is ook wel leuk… alleen voor hoe lang?
Tof! Misschien is het al vermeld, maar wat is het artikelnummer van deze band? Ik stoor me mateloos aan de lange flap van de originele tropic.
Same here. Ik volg mee.
Zou ook graag de nummers voor band en clasp willen, alvast dank.
Is dit het 38mm model met 19mm lugwidth?
De kleur groen is echt tof , mooi contrast met het wat matte titanium.
Figuurtje had niet gehoeven wat mij betreft.
Leuk, fris groen ook nog, titanium, 39mm met een inhouse caliber en 10 jaar garantie
Exact. Maar je ziet hem maar 1 keer per maand natuurlijk
De prijs is ook wat hoog voor een gelegenheidshorloge, dit ga je niet elke dag dragen denk ik. Anders zou ik nog durven twijfelen, gewoon omdat het een leuk kleur is
Wat nog van nieuws? Een nieuwe Propilot Altimeter die voor het merendeel van de bevolking te groot is en een paar kleurtjes in de Aquis reeks. Ik verwacht er elk jaar wat meer van, maar we zullen het hiermee moeten doen…
Of eens een Aquis zonder datum… zou leuk zijn
Dit is de originele Oris tropic band. De gesp heb ik eraf gehaald en op de plek daarvan komt een kant van de vouwsluiting en het andere deel in de andere kant.
Het deel met de gaatjes moet je wel even eentje zelf bijmaken om het precies passend gezekerd te krijgen in de sluiting. Daarna zit ie perfect vast. Bij het omdoen klik je de sluiting vast en verdwijnt het overtollige deel onder het andere deel.
Beide niet goedkoop, maar staat gewoon wel mooi!
En inderdaad niet meer dat lange overtollige stuk band zichtbaar en overal achter hakend! De lus waar dat stuk normaal ingaat schuif je er ook zo af.
Artikelnummer band: 07 4 21 18.
Artikelnummer vouwsluiting: 07 32 16 40
Nee, het 42mm model met 21mm bandbreedte.
Helemaal eens.
Of gaan ze soms komende zaterdag meedelen dat er een normale datumschijf in zit en Kermit een grapje was?
Bijna 1 april, toch?
Als ik de knaken er voor (over) had, kocht ik ‘m direct. Wat een cool ding!
Ah cool! Dan heb ik dus alleen nog de gesp nodig. Ik zal morgen eens naar de AD gaan en informeren. Thanks!
Mijn ervaring is dat ze alleen op internet nog te krijgen zijn.
De vouwsluitingen, ik heb ook de 18mm versie (07 32 18 40) toevallig gekocht op Marktplaats, zijn volgens mij niet meer leverbaar door Oris.