Oris Sixty Five Diver

Binnenkort ga ik een Oris Sixty Five halen weet iemand juist wanneer ze bij de juweliers tekoop zijn ,of is het pas uit dat je toch minstens een paar weken moet afwachten
Enige idee mensen …

Misschien gewoon eens contact opnemen met een Oris dealer of Oris zelf?

Echt een hele Mooie klok, persoonlijk vind ik hem te duur (€ 1.600,-) voor het geboden. Het Selitta uurwerk zal best een goed alternatief zijn, helaas geen stalen band beschikbaar en de 100m waterdichtheid voldoende voor douche en zwembad maar voor dat geld zwemmen er meerdere alternatieven in de zee…ook van Oris.

Ik heb een Oris dealer bij mij in de buurt gebeld ze zeggen komt pas in jullie in ons winkel binnen ,dat vindt ik wel te lang

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik vindt ze ook een beetje te duur gemiddelde moest deze rond de 1000€-1200€ kosten
Weet niemand waar ze direct op voorraad beschikbaar is
Wil niet tot maand jullie afwachten dan komt ze pas uit op de markt, ik had ook Ace juwelier opgebeld ze gaan mij nog iets verwittigen maar duurt zo lang
Niemand een idee !

DEV06 Schreef:

Ik vindt ze ook een beetje te duur gemiddelde
moest deze rond de 1000€-1200€ kosten
Weet niemand waar ze direct op voorraad
beschikbaar is
Wil niet tot maand jullie afwachten dan komt ze
pas uit op de markt, ik had ook Ace juwelier
opgebeld ze gaan mij nog iets verwittigen maar
duurt zo lang
Niemand een idee !

Ik zou met een Kalashnikov naar de fabriek gaan en ze daar eens even goed de waarheid vertellen. Hoe durven ze jou tot juli te laten wachten. En vertel ook meteen even wat de juiste prijs voor dit horloge is!

Huidige prijs €1600
aan de telefoon hadden ze mij dat vertelt ,raar

Prachtklok!

Staat op mijn lijstje

Heb jij een idee waar ze op voorraad verkocht wordt
Je hebt ook een goede smaak hoor👍

DEV06 Schreef:

Heb jij een idee waar ze op voorraad verkocht
wordt
Je hebt ook een goede smaak hoor👍

Nope, ik denk dat je gewoon moet wachten tot juli.

Mooi horloge inderdaad. Geduld is een schone zaak. De prijs is gezien de lage euro en de sterke Franc wel logisch.

Tot maand jullie wacht vindt ik ook erg lang.

Ik zou eens kiuken wanneer je Ories Sixty Fife daadwerkelijk geleverd kan wordem.

Ik denk dat je gewoon tot juli zou moeten wachten.

Edit:

Spellingsfouten verwijdered

Groeten,

Noel.

Als de release pas in juli is, denk ik dat wel weinig op zit dan te wachten. Misschien dat andere landen em eerder krijgen.

Ik ga nog een paar Oris dealer contacteren zien wat ze zeggen

Zelfde antwoord denk ik…juli :wink:

Vergeet niet dat het horloge pas recent is aangekondigd. Slechts weinig horloges van Baselworld zijn gelijk verkrijgbaar, de rest is gewoon even wachten. Juli vind ik persoonlijk erg acceptabel.

Ik ga ook zo doen ,afwachten met geduld

Wel een hele vette klok. de 10atm is een beetje zuinig, Het zou prettig zijn als Oris dit op het laatste moment oplost.
Vooral de compleet zwarte bezel op de stalen kast vindt ik zeer geslaagd. En als de vervorming van het bolle glas me aanstaat dan zou dit heel goed mijn volgende aanwinst kunnen zijn.

Foto van Fratello