Oris Sixty five only

:+1: eens…het is een erg fotogeniek model. Zeker van de pols af foto’s. Die bolling van het glas geeft ook wat extra speelsheid op een foto. :ok_hand:

1 like

Zeker , hier nog een foto van één van mijn exen .
Ik mis haar soms nog wel :thinking:

9 likes

Onvermijdelijk idd :disappointed_relieved:

1 like

Ik heb er ook ééntje

18 likes

Mooi hoor, ik ben aan het sparen. :facepunch:

1 like

Experimentje de 65 op een bor van baltic. Ik vind het geslaagd.

17 likes

Staat hem inderdaad perfect :ok_hand:

1 like

Ja hij is vet hé, lang getwijfeld maar blij dat ik het toch heb geprobeerd.

2 likes

Prachtig… en met de eerste end links zie ik.

Zeker doen! Voor welke 65 ben je aan het sparen?

Zeker geslaag! Ziet er heel tof uit!

1 like

Poging wordt gewaardeerd, ziet er leuk uit. Maar ehhh…

2 likes

Voor zo’n klein verschil zou ik zeker deze band nemen. Ziet er extreem gaaf uit!

1 like

Helaas zijn de lugs van de 65 standaard iets te lang denk ik. Ook bij de de originele bracelet heb je dit euveltje haha.

3 likes

Ik heb hem er koud opgezet. De endlinks zijn hol dus ik kan nog een beetje bijbuigen. Hij past zo al goed en ik denk dat ik hem nog wel wat beter kan krijgen.

2 likes

Thanks, helemaal eens. :ok_hand::+1:t2:

1 like

Eens Om de een of andere reden valt dit, iig bij mij, om de pols niet op. Het is ook meer het deel dat naar onder (de pols) afbuigt dan het einde van de lug bij de originele band.

@Mas, trek je er niet te veel van aan. Als jij je er niet aan stoort is het prima en ik vind het leuk om dit soort ideeën te zien. Het laatste wat je wil is je endlinks slopen, alhoewel het klinkt alsof je weet wat je doet :wink:

Ah ja, dat doen inderdaad de originele end links niet, maar het blijft raar dat de lugs iets langer zijn. Alsof ze toevallig nog een bracelet hadden liggen die er op past, maar niet voor gemaakt was. Inmiddels ben ik er wel aan gewend en vind het een heerlijk horloge :grin:

1 like

Ik vind deze versie de mooiste.
Dus voor deze gaan we sparen.
Geen haast, want als er een komt, moet er ook een uit. :grimacing:

1 like

Die regel heb ik ook voor mezelf. Wil je hem nieuw of tweedehands? Zo heel af en toe worden ze nieuw nog wel eens aangeboden, maar niet vaak meer, zo heb ik gemerkt in mijn zoektocht. Ik heb er twee jaar over gedaan, want wilde persé een nieuw of ongedragen model. Twee keer had ik de kans gehad, alleen kwam het toen niet uit.
De laatste keer kwam het eigenlijk ook niet uit, maar had genoeg buffer dus heb het maar gedaan haha.

Anyway, mocht het zover zijn, ik zoek graag met je mee, want de jacht blijft toch het leukst hahaha. Ook al is het voor een ander.

Het moet een nette zijn, liefst op een stalen band. Ik hou het wel in de gaten en ik heb altijd wel wat middelen, maar het afscheid nemen van een andere lieveling vind ik lastiger. Dat is de enige voorbehoud.

Ik vind teveel mooi en dat merk ik ook in de boxen. Het is lastig sorteren. Hoe doe jij/jullie dat?

Komt goed Richard :+1:t2::+1:t2: