Geloof het of niet. Maar geluk zit niet in geld.
Neem dat aan van mij… Ik zie veel mensen om me
heen. Die bulken van het geld. 1000 euro netto per
dag verdienen is niet een uitzondering. Het punt
is gewoon dat geluk alleen mogelijk is met een
balans en harmonie vinden in het leven. Met jezelf
maar net zo goed met je omgeving. Ontbreekt die
balans en harmony kun je nog zo veel geld
hebben… Maar geen geluk óf plezier…
Heb de rubberen band met oranje accenten gehad en ben er heel positief over.
Mooie afwerking, liep strak op tijd en de looks zijn persoonlijk maar ik vind hem nog steeds erg mooi.
Als ik fotos zie waar ik hem om had verrast hij me iedere keer weer positief en doet het steeds weer een beetje pijn.
Hem hem verkocht voor een upgrade maar als dat financieel gezien niet nodig was geweest had ik hem zeker gehouden.
Enige nadeel vond ik de dikke sluiting (bureaubaan). De stalen band lijkt op de foto’s erg mooi maar in het echie zit er voor mij te veel ruimte tussen de schakels wat me stoorde. Verder kan je vanwege de lugs niet makkelijk variëren met andere banden.
Zakl geen lichte klok zijn. Heb zelf het type ervoor met small seconds, maar dat is ook een zware klok. Vindt ik zelf wel prettig, heb je tenminste iets om:)
Na een aantal jaren van plezier en regelmatig dit horloge te hebben gedragen tijdens mijn watersport activiteiten, is het schroefdraad van de kroon ( rechtsonder) en de bus in de ‘case’ kapot gegaan. Een opgave van Nieuwendaal reparatie is echter zo hoog dat ik nu op zoek ben naar een horloge reparateur die mijn Oris voor een schappelijke prijs zou kunnen repareren.
Ik hoop dat iemand in dit forum toegang heeft naar spareparts van Oris en het horloge zou kunnen repareren.