OrisBoutiqueAmsterdam

Leuk om de eerste te zijn om een positieve ervaring te mogen delen over @OrisBoutiqueAmsterdam aka Maarten Tromp.

Tropic rubberen band gekocht voor mijn Oris 65. Fijne en vlotte communicatie. En een aardige persoonlijke touch door een handgeschreven kaartje met goede wensen in de ontvangen envelop. :+1:

Kortom…een absolute aanrader.

19 likes

Oh nog vergeten…een plaatje bij het praatje. Zo hoort een Oris 65 :ok_hand: @Klokkengek nietwaar? :smile:

14 likes

Fantastisch David! :blush: Dat ziet er gewoon prachtig uit en daarnaast weet ik uit ervaring dat het ook echt heerlijk draagt! Super comfortabel ! :ok_hand::wink:

2 likes

Exact…ik was enorm onder de indruk van deze band op mijn eerdere Oris 65. Geweldig comfortabel idd. :ok_hand:

1 like

Awesome. Wist niet dat er ook nieuw Tropics worden gemaakt!

3 likes

Hoi Jasper, en dit is ook nog eens een kwaliteit waar je echt van staat te kijken. Ik heb verschillende NOS tropics, maar dit is echt vele malen beter. Niet goedkoop overigens, maar dat weet David @daffie beter dan ik. Ik kocht hem kant en klaar aan een nieuwe Oris Divers 65, dus weet niet wat ze los kosten. :slightly_smiling_face:

2 likes

Eur 106. Dus nee zeker niet goedkoop maar je krijgt er veel kwaliteit voor terug en zo’n band kan een leven lang mee…

2 likes

Ik zoek er nu een in 20 mm bandaanzet voor mijn nieuwe Yema Spacegraf, dus ik ga er meteen een bestellen voor die 106 Euro. Altijd goed! :blush::ok_hand:

2 likes

Goed plan. :+1:

Ps let op…er zijn 2 lengtematen. Ik zoek het even op…moment…

1 like

Je bent een topper David… mijn brede polsen spelen mij altijd parten…:ok_hand:

1 like

Deze info komt direct van Maarten…betreft wel de 22mm variant.

Dit zijn de maten van de twee mogelijkheden:

07 4 21 18
Lange kant 11.5 cm en
korte kant bij sluiting 8 cm

07 4 21 18NBXS
Lange kant 9.5cm en
korte kant bij sluiting 7 cm

Ik heb de eerste genomen voor mijn 18.5-19cm pols.

1 like

Meteen ook even een standing posten over @OrisBoutiqueAmsterdam

Ik ben al een poosje zoekende naar een model dat al uit de roulatie is.
Maarten heeft dit opgepikt en mij geholpen waardoor ik het betreffende model toch om de pols ga krijgen want hij krijgt het voor elkaar het horloge te leveren.

Alleen hiervoor hulde.

Maar dan nu wat hem een held maakt.
Het horloge zou ik zomaar ook van mijn vrouw kunnen krijgen voor mijn verjaardag. Ze wil t mij niet vertellen.
Dus ik heb met Maarten via een vlotte en vriendelijke communicatie geregeld dat ik naar mijn verjaardag hem contact of ik het horloge nog nodig heb.

Door zijn vriendelijkheid, zijn gedane moeite en geduld ga ik zeker naar mijn verjaardag bij hem een aanschaf doen.

Ik hou hiervan, persoonlijk. Moeite doen en snel communiceren .

4 likes

Dat zou precies moeten passen. Dankjewel man. Ik ga Maarten een bericht sturen! :ok_hand::blush:

Edit: zo moet het ook kunnen @OrisBoutiqueAmsterdam :sunglasses:

2 likes

Super…heel gaaf en leuk inderdaad. Zeer prettig op deze manier. :+1:

2 likes

Absoluut!. . Vind het super van Maarten.

2 likes

:point_up:

Dit bijzonder aardige kaartje zat bij mijn aankoop…

10 likes

Hier ook een positieve, persoonlijke ervaring met de aankoop van een nieuwe rubberband! Maarten bedankt, ook voor de Oris gimmick :+1:

2 likes

Hier ook een positieve ervaring!

Ik heb vorige week een rubber band met titanium clasp gekocht bij Maarten in de winkel.

Ik werd gelijk hartelijk ontvangen in de winkel, en ben nog beter geholpen, iets wat ik niet vaak meemaak bij andere juweliers.

@OrisBoutiqueAmsterdam is zeker een vast adres voor mij geworden wanneer ik weer eens in Amsterdam ben. Volgende keer maar even kijken voor een leren band :sunglasses:

2 likes

Ik ben er zelf twee weken geleden voor het eerst geweest en wil ook even mijn ervaring delen.

De nieuwe Oris Boutique is inderdaad erg toegangkelijk. Je ziet dat ze de merkbeleving (real watches for real people) in de boutique willen uitdragen. De zaak ziet er mooi en modern uit. Je voelt je erg vrij om binnen te wandelen en het merk te beleven. Zo staan er ook een paar horloges gewoon open en bloot in de boutique die je zo vast kan pakken om te bewonderen en om de pols te leggen zonder dat je gedwongen wordt om meteen te gaan zitten met je portemonee op tafel, zoals bij veel juweliers. Dit kan natuurlijk wel maar voelt niet als een verplichting, wat erg fijn is. De demo horloges zitten overigens wel vast met een uitschuifbaar stuk draad voor de veiligheid.
Verder bijzonder vriendelijke mensen in de zaak die graag vertellen over het merk.

Ik liep er zelf bij toeval langs en heb er toen (nog) niets gekocht. Ik werd echter toch wel enthausiast van wat ik allemaal zag en kon ervaren toen ik binnen stond. Het heeft toch wel een aantal kriebels getriggered.

Mocht je in Amsterdam zijn dan is het dus zeker de moeite waard om even langs te wippen bij Oris! :+1:

5 likes

Ook ik heb een hele prettige ervaring met de boutique. Geen aankoop gedaan maar wel een half uurtje rondgeneusd en een heel leuk gesprek gehad met de jongeman die de zaak runt. De zoon van de heer Tromp als ik het mij goed herinner.
Vanaf het gezin al duidelijk gemaakt dat ik niet kwam om te kopen, enkel om te kijken. Dit maakte voor het serviceniveau niet uit. Ik voelde mij erg welkom en gewenst. Complimenten voor de gastvrije houding.

2 likes