Dat zou precies moeten passen. Dankjewel man. Ik ga Maarten een bericht sturen!
Edit: zo moet het ook kunnen @OrisBoutiqueAmsterdam
Dat zou precies moeten passen. Dankjewel man. Ik ga Maarten een bericht sturen!
Edit: zo moet het ook kunnen @OrisBoutiqueAmsterdam
Super…heel gaaf en leuk inderdaad. Zeer prettig op deze manier.
Absoluut!. . Vind het super van Maarten.
Hier ook een positieve, persoonlijke ervaring met de aankoop van een nieuwe rubberband! Maarten bedankt, ook voor de Oris gimmick
Hier ook een positieve ervaring!
Ik heb vorige week een rubber band met titanium clasp gekocht bij Maarten in de winkel.
Ik werd gelijk hartelijk ontvangen in de winkel, en ben nog beter geholpen, iets wat ik niet vaak meemaak bij andere juweliers.
@OrisBoutiqueAmsterdam is zeker een vast adres voor mij geworden wanneer ik weer eens in Amsterdam ben. Volgende keer maar even kijken voor een leren band
Ik ben er zelf twee weken geleden voor het eerst geweest en wil ook even mijn ervaring delen.
De nieuwe Oris Boutique is inderdaad erg toegangkelijk. Je ziet dat ze de merkbeleving (real watches for real people) in de boutique willen uitdragen. De zaak ziet er mooi en modern uit. Je voelt je erg vrij om binnen te wandelen en het merk te beleven. Zo staan er ook een paar horloges gewoon open en bloot in de boutique die je zo vast kan pakken om te bewonderen en om de pols te leggen zonder dat je gedwongen wordt om meteen te gaan zitten met je portemonee op tafel, zoals bij veel juweliers. Dit kan natuurlijk wel maar voelt niet als een verplichting, wat erg fijn is. De demo horloges zitten overigens wel vast met een uitschuifbaar stuk draad voor de veiligheid.
Verder bijzonder vriendelijke mensen in de zaak die graag vertellen over het merk.
Ik liep er zelf bij toeval langs en heb er toen (nog) niets gekocht. Ik werd echter toch wel enthausiast van wat ik allemaal zag en kon ervaren toen ik binnen stond. Het heeft toch wel een aantal kriebels getriggered.
Mocht je in Amsterdam zijn dan is het dus zeker de moeite waard om even langs te wippen bij Oris!
Ook ik heb een hele prettige ervaring met de boutique. Geen aankoop gedaan maar wel een half uurtje rondgeneusd en een heel leuk gesprek gehad met de jongeman die de zaak runt. De zoon van de heer Tromp als ik het mij goed herinner.
Vanaf het gezin al duidelijk gemaakt dat ik niet kwam om te kopen, enkel om te kijken. Dit maakte voor het serviceniveau niet uit. Ik voelde mij erg welkom en gewenst. Complimenten voor de gastvrije houding.
Oktober 2018 bij de Oris Boutique een horloge voor mijn vriendin gekocht. We zijn er ruim 2 uur binnen geweest en hebben talloze horloges kunnen en mogen passen.
Maarten weet waar hij het over heeft, dit resulteert in interessante gesprekken die je bij veel andere juweliers niet kunt voeren. (de onwetendheid van veel verkoopmedewerkers doet mij plaatsvervangend schamen)
Gisteren via Whatsapp een nieuwe band besteld welke ik volgende week op kan halen. Lekker informeel en goede service.
De Oris Boutique is een fijne speciaalzaak van mijn favoriete merk!
Wat een schittered horloge blijft het toch. Dit jaar moet er ook bij mij een Oris komen. Ik kan alleen niet kiezen, ga ik voor de 65 of de Aquis 2 totaal verschillende horloges . Kan maar niet beslissen
Nog een positieve ervaring erbij!
Een week of 2 terug in het Oris Only topic opzoek gegaan naar een textile strap voor mijn ProPilot Day-Date. Afgelopen week zocht Maarten (@OrisBoutiqueAmsterdam) contact met me en dat was snel afgehandeld. Gisteren aangetekend verzonden en net in ontvangst genomen!
Inmiddels geïnstalleerd en daar ben ik erg blij mee!
Erg positief pluspunt, in de envelop vond ik ook nog een persoonlijk kaartje en een leuk rubber Oris bandje.
Al met al een zeer goede en persoonlijke ervaring gehad, mocht ik weer eens iets zoeken, dan weet ik waar ik moet zijn!
Helaas op dit moment een mindere ervaring.
Ik was op zoek naar een rood rubberen band voor mijn Oris uit 2014. Dat is een model met 26mm lugs terwijl Oris is voor het nieuwere model is overgestapt naar 24mm.
Ik had de vraag al een tijd gelden gestel op de Oris website, maar niks gehoord, en zo doende een paar weken geleden bij Oris Boutique dezelfde vraag gesteld.
Terwijl Oris Boutique deze vraag voor mij aan het uitzoeken was kreeg ik van Oris via Nieuwendaal service center antwoord dat rood niet beschikbaar was in 26mm alleen in 24mm.
Verbaasd was ik dus toen Oris boutique mij een week later berichtte dat de 26mm rode rubberen band binnen was. Ik verbaasd. Dus nagevraagd of dat het echt 26mm was. Fototje er bij van mijn model met een centimeter er bij. Ja meneer, is echt 26mm.
Ok Nieuwendaal kan het fout hebben dat er toch 26mm beschikbaar is. Zo doende er eerst voor gekozen om hem af te gaan halen. Helaas kwam daar wat tussen en zou ik pas weken later tijd hebben om naar Amsterdam te rijden.
Zodoende telefonisch contact gehad voor hem te laten verzenden. Nogmaals nagevraagd of dat het 26mm was en geen 24mm omdat ik via Nieuwendaal te horen heb gekregen dat 26mm niet bestaat. Nee dit was echt een 26mm werd mij verzekerd. Nou ok, top, ik blij. Graaf verzenden aub.
Verzenden is prima gegaan. Goed verpakt aangetekend verzonden. Leuke rubber armbandje er bij als gadget.
Maar helaas wel gewoon een 24mm band in de envelop.
Fouten maken we allemaal, dat neem ik mensen echt niet persoonlijk kwalijk. Maar na zoveel keer vragen en verzekerd worden dat het echt 26mm is vind ik dit wel slordig. Toch 75 euro + verzendkosten wat er nu van mijn rekening is.
Ik heb aangegeven dat ik de band ga retourneren met de vraag om contact met mij op te nemen voor de verdere afhandeling. Dat is gisteravond dus een reactie heb ik begrijpelijk nog niet.
Ik werk deze review bij zodra het geheel is afgehandeld.
Rode band bestaat alleen voor het facelift >2016 model inderdaad. (op de Meistertaucher en Relief)
Voortaan het ref. nummer van horloge en band doorgeven ipv millimeters. Voor iedereen duidelijker.
Geen zorgen, wordt vast netjes opgelost
Ik ga er ook van uit dat dit goed opgelost word.
En wat betreft serie nummer, ik had het horloge bij mij. Dus ga ik er van uit dat er alles van genoteerd word wat nodig is.
Nogmaals, ik vind het verder echt een prettige zaak.
Inmiddels is het keurig opgelost.
Dus:
’+ snel (nee het is geen coolblue voor 23:55 besteld volgende dag bezorging, maar dat verwacht ik ook niet);
’+ goede communicatie;
’+ aardige mensen, en professionele houding;
’+ leuke zaak toen ik er was.
’- foutje met een band zoals in mijn vorige post beschreven.
’+ goed, snel, en zoals het hoort opgelost.
Zou zeker nog een keer zaken mee doen.
Weer een prima ervaring met @OrisBoutiqueAmsterdam er bij.
Op mijn zoektocht naar een stalen band voor m’n Aquis weer eens bij Maarten aangeklopt.
De band was op voorraad, snel betaald en nu, nog geen 24 uur later, zit de band al op het horloge en kijk ik er met een nog grotere glimlach naar
Wederom bedankt voor de service!
Gisteren een berichtje geplaatst op het forum dat ik op zoek was naar een stalen band voor een sixty-five, waarna ik de tip kreeg eens contact op te nemen met @OrisBoutiqueAmsterdam.
Maarten reageerde snel dat hij zo’n band wel op voorraad had.
Gelijk besteld, en vanmiddag het bandje al binnen.
Ik verwacht dat ik dit horloge weer vaker zal gaan dragen nu.
Mocht ik eens in Amsterdam zijn dan ga ik graag eens langs bij de Boutique.
Na een tip hier contact opgenomen met @OrisBoutiqueAmsterdam met een vraag aangaande het passen van een ander bandje op mijn Oris, kreeg ik erg snel een vriendelijke reactie antwoord van de vraag was niet wat ik hoopte maar daar kan de dealer niets aan doen, na een paar dagen kwam Maarten van de @OrisBoutiqueAmsterdam erop terug omdat mijn vraag hem niet kon loslaten. Hij had nog navraag gedaan en kwam met opnieuw een reactie met een ietwat andere uitkomst. Ondanks dat mijn horloge elders gekocht is (Lugano Zwitserland) erg vriendelijk van Maarten!
Nogmaals dank!
Snel de winkel bezoeken!
Top ervaring met @OrisBoutiqueAmsterdam. Twee bandjes besteld voor mijn Aquis, snelle reacties via Facebook en de bandjes snel in huis.
Maarten is een aanrader!
Rubber band voor de TT1 besteld bij Maarten van @OrisBoutiqueAmsterdam. Zondag contact gehad en vandaag al binnen incl gadget. Bedankt voor je correcte en super snelle handelen Maarten