OT: Wat vinden jullie van het nieuwe logo?

Ik (zei de gek) vind 'm mooi, gemaakt door Lighhouse Design http://www.lighthousedesign.nl (wereldberoemd door het ontwerp van het logo van Robert Doornbos), bijschrift heb ik zelf verzonnen!!!

lijkt me een prima logo

Fris, en mooi modern logo.
Passend bijschrift in iets ouderwetse stijl.

Kortom, geslaagde combinatie.

Helemaal goed !!!

Ruud

mooi logo!
…maar die tekst :slight_smile:

Is toch zo? :smiley:

Netjes ziet er meteen stuk proffie uit. Goed man. :smiley:

Heel mooi logo, maar het bijschrift horloge forum veranderen in horlogeforum is 1 woord…

Groet Peter

dit zal wel een heeele domme vraag zijn, maar welk logo?

Erg strak.

Ik zou het font in de balk (NEEMT DE TIJD — ANNO 2002 ) anders doen… wat ouderwetser. Neemt de tijd is gebiedende wijs, dat zie je tegenwoordig niet zo veel meer, vandaar dat ik het associeer met een ouderwetse letter.

Fraai. Ik zou alleen ook “neemt” in “neem” laten veranderen, met “neemt” wordt het wat oubollig…

Ik dacht al, er iets iers anders op de pagina’s ;).

Inhoudelijk: Ik kan niet zo goed aan het figuur rechts in het logo wennen. Ik zie hier iedere keer wanneer ik er naar kijk de kop van een vogel in. Van rechtsonder naar linksboven de nek, kop met oog en een snavel die schuin omhoog wijst. Het gearceerde gebied tussen de wijzers lijkt op het oog van de vogel.

Ik hoop niet dat jullie dit nu ook gaan zien, want je kunt na het eenmaal gezien te hebben er niets naders meer in zien. Maar ik realiseer mij dat het ook aan mij kan liggen…

Neemt niet weg Henrik dat ik het ontzettend waardeer hoe jij je inzet voor dit forum. Hoe combineer jij dit toch allemaal met werk, gezin en hobby ;)?!

Gerwin

PS De vogel lijkt op een Toekan…

Ziet er goed uit Henrik een mooie mix van klassiek en modern

Ik zie ook geen nieuw logo hoor? Is het iets in de nieuwsbrief (heb ik niet)? De lay-out van deze site is geheel hetzelfde gebleven bij mij.

Nee! Het leukeis dat je het onderschrift op verschillende manier kunt opvatten. Ik laat het aan een ieder om het te zien zoals hij/zij wil.

(tu) (tu) (tu)

Ben ik de enige die Neemt de tijd niet ziet als gebiedende wijs, maar als tweede persoon enkelvoud.

Beurt!

Op zicht niet slecht, maar:

a) “Anno” betekent “in het jaar”. Je bedoelt waarschijnlijk “Sinds”.
b) Je hebt 2 pay-offs: “neemt de tijd” en “Hèt Nederlandstalige horlogeforum voor de echte liefhebber van horloges”. Maak een keuze, zou ik zeggen. “Neemt de tijd” vind ik niks. En “Hèt Nederlandstalige horlogeforum voor de echte liefhebber van horloges”, mmoaah. Het is niet “Nederlandstalige”, maar “Nederlandstalig”. En 't moet korter. En overbodige hussie-flussie vermijden. Dan hou je “Horlogeforum” over, maar dat wisten we al.

Nieuwe logo doet het nu pas bij mij, ziet er wel leuk uit.