Het zijn wel leuke en onderscheidende ontwerpen. En voorzover ik het kon zien, worden ze maar in kleine aantallen gemaakt. Vaak staat dit garant voor bizarre prijzen, maar dat lijkt mee te vallen. Althans, 1500 a 1600 euro voor een horloge in beperkte oplage gemaakt is niet veel geld.
Dat komt waarschijnlijk ook door het gebruik van Miyota uurwerken. Volgens de website zijn de Miyota 82s5, 8215 en in het geval van de no. 6, de Miyota 9015 gebruikt.
Zeker niet onaardig, filmpje gezien; maar die vlijmscherp opstaande schroefkoppen in de bezel van de nr. 6 zijn een totale deal-breaker. Het glas is mineraal (!) en dus een krassenmagneet. De afstand tot GS lijkt me nog best aanzienlijk.
Funky. Mooi niet echt, maar die nummer 6 met meteoriet dial zou ik absoluut zien zitten.
Bijlange geen GS, idiote vergelijking. Maar wel respect om als kleine onafhankelijke horlogemaker met zo’n geschift design op de proppen te komen. Voor de adviesprijs zou ik dat nog durven overwegen.
Pure steampunk! Die #6 vind ik wel aardig, de rest… Brrrrr!
Maar wel een beetje erg prijzig voor een geintje. GS? kom nou… alleen al die afwerkeng met die schroefjes… yuk.
Een vette auto, dachten ze bij Fiat. Maar je wilt toch niet gezien worden in een pakje braadboter?
De Fiat Croma was een middenklasse automodel van de Italiaanse autoproducent FIAT. Het eerste model Croma werd van 1986 tot 1996 geproduceerd in samenwerking met Saab. Het tweede model Croma werd van 2005-2011 door Fiat in samenwerking met Opel ontwikkeld. Wikipedia