The Otsuka Lotec No.8 takes the retrograde logic of the No.6, the mechanical theatre seen in the No.9, and the experimental spirit of the No.5 KAI and No.7.5, and merges them into a more focused object.
Ik vind het een cool ding. Niet mooi, maar cool. Die kroon is verschrikkelijk, zo uitstekend beneden, en om een of andere reden past het er nog bij ook. Gaar.
Het zal wel een bepaald soort smaak zijn, maar het is niet de mijne. De kroon ziet er gewoon uit alsof je horloge naar de vaantjes is, never dat ik daar mee rond zou lopen.
Wél heel handig dat ze, voor de geestelijk minder bedeelden zoals ikzelf, hebben aangegeven waar je moet kijken voor de uren, de minuten en de seconden
Nu ik meer begrip op kan brengen voor dit soort technische outside-of-the-box horloges zou ik het niet afschieten, maar deze raakt me niet. Ik vind het maar een rommelig geheel.
De prijs zal wel te verantwoorden zijn, maar ik zou hier zelf nooit geld aan uitgeven, ook niet voor een tiende: als het mijn smaak niet is, dan koop ik het niet.
Wel leuk dat het gedeeld wordt. Ik had hem elders al gezien, maar toen meteen weggeklikt.