Oude Breitling echt of nep?

Volgens mij leest hij nog af en toe mee.

Als het horloge is geadverteerd en verkocht als zijnde een echte Breitling maak je zeker kans. O.g.v. non-conformiteit kun je de koopovereenkomst ontbinden. De feitelijke afwikkeling is dan eerder het probleem. Als pandjeshuisbaas niet meewerkt moet je gaan procederen. Ben je zo een jaar verder.

1 like

Yep, die wist echt alles :innocent:

Dat doet hij nog steeds, maar is minder hier op HF te vinden.

1 like

ik weet niet of je teveel hebt uitgegeven , maar het is iig niet uit de breitling fabriek gekomen helaas

m vr gr uit de carib :wink:

12 likes

Hoe zou het afgelopen zijn?

1 like

TS got :fire: I guess… 2,5 K voor een nepper. Ach, ik loop op mijn auto ook leeg en die is echt.

:man_shrugging:

4 likes

Ik voel je, maandag ff naar ZF om voor een rug die automaat preventief te laten spoelen :upside_down_face:

3 likes

Ah, bij jou ook in de transmissie-hoek… :sweat: …nu bak EN koppeling vervangen hier (resp. 7K km’s uit een sloper EN gloednieuw) en nu is-ie eindelijk goed. Dzjeezus. :sweat_smile: Maar we dwalen af. :innocent:

ReneJK heeft het veel beter voor elkaar, die zit op een zeiljacht. Heb je geen transmissie op. :ok_hand:

2 likes

Ja, is gewoon regulier onderhoud, maar laat het liever bij de fabrikant zelf doen. Beter te vroeg dan te laat. :yum:

1 like

ik zie het alweer , geen verstand van stokkeboten !! natuurlijk hebben we een transmissie ! 1 vooruit en 1 achteruit :wink: (maar wel via een transmissie)

1 like

2,5 rug uitgeven en daarna vragen of het horloge wel klopt

tenor

1 like

Ja dat is niet zo handig. Maar wat voegt het toe om TS (reagerend op diverse posts) zo af te branden. We zijn allemaal toch met beperkte kennis begonnen en hebben wellicht wat onhandigs gedaan.

Ik hoop voor TS dat de koop ongedaan gemaakt kan worden en hij/zij alsnog een mooie vintage Breitling kan bemachtigen.

1 like

Is toch een redelijk saai gebied?
:sunglasses:

af te branden

tenor