Oude Cartier Santos echt of niet? Nou nee hoor. Echt niet. 🔒

Vanaf welk jaar werd dat gedaan dan? Als het niet bij alle modellen hetzelfde is.

Mag ik met name Bernard vragen om zich wat netter uit te laten of niet meer te reageren aangezien dit niets toevoegd. :slight_smile:

1 like

Dank.
Ik vraag het voor meer informatie.

1 like

Meer informatie gaat dit horloge geen cartier maken.

6 likes

Land van oorsprong: de diepste krochten van de Chinese nepindustrie. ‘maar ik ben geen kenner’ :upside_down_face:

Wil ik maar zeggen, wat wil je er nog over weten behalve dat ie nep is. :man_shrugging:t2:

1 like

HET HORLOGE IS NEP.

Probeer niet elke laatste strohalm vast te pakken.

4 likes

Doe maar niet. Ik zie hem nu al met zijn ogen rollen. Zonde van zowel jouw als zijn tijd.

Wil ik niet.
Ik geloof zeer zeker dat het wel geen echte is.
Maar ben oprecht geïnteresseerd.

1 like

Is dit Vlaams? Ik snap het niet. :smile:

Jammer dat mensen in deze fora zo weg worden gedrukt.
Er waren een paar mensen die netjes bleven en mij oprecht info hebben gegeven die ik online niet zo 1,2,3 gevonden had.
Dat kwam ik voor.
Niet iedereen zit 30 jaar in de horloge industrie, sommigen beginnen net.

Mag er een slotje op het forum?

1 like

Dit is een nep horloge. Het is niet dat er mensen worden “weggedrukt” maar er mag hier officieel niet eens over nep horloges worden gesproken, geloof ik.
Maar belangrijker, dit is een forum voor horlogeliefhebbers. En de algemene gedachte over nep horloges hier over nep horloges is: niet om info vragen of iets mee doen, behalve in de vuilnisbak gooien. Neemt niet weg dat dat met gepast respect gezegd kan worden.

1 like

:point_down:
FORUMREGELS
De volgende handelingen, gedragingen of activiteiten zijn pertinent NIET toegestaan;

Aanprijzing of afbeeldingen van replica’s, inclusief vermeldingen van sites of andere vindplaatsen ervan;

1 like

In deze categorie mag het natuurlijk wel.

2 likes

De vraag mag gesteld worden, maar hoe kan je meer info geven over een nep horloge?

Nee eens. Deze thread was klaar toen t horloge nep bleek.

Maar je mag nergens op hf neppers plaatsen en hier wel om de echtheid van een horloge te bepalen.

1 like

Wij hebben je oprecht informatie gegeven maar blijkbaar wil je die liever niet horen…

Dat is misschien wel heel drastisch …… :joy:

9 likes

Tip; onderin kun je in een dropdown-box “negeren” selecteren. Dan krijg je dit draadje niet meer te zien.

1 like

Je hebt idd wat info gegeven.
Maar zeggen dat het een stuk vuilnis is (niet door jou) vind ik geen stijl. Dat mag netter.
Op deze plek mag het gevraagd worden.
En ik vind dat bijv. Sandy goede info heeft gegeven over de tijd dat deze namaak mogelijk gemaakt is.
Drastisch noem je het dat het gesloten moey worden, maar jullie vinden ook dat de thread klaar was toen het nep bleek, dus dan zijn we het daarin eens.
Ik vind dat de forum regels geschonden worden door mensen die zich niet netjes genoeg gedragen.

Daar is het tijd voor.
Als de tiende persoon roept, NEP! Dan weet ik het wel.
Daar komt geen informatie meer uit, alleen driftkikkers als bernard.

Dat was een grapje omdat je zei dat het forum gesloten moet worden ipv je topic …… en dat lijkt me wat drastisch.

1 like