Oude liefde, nieuw begin⌚️❤️

Dank! Dat gaat zeker lukken :muscle:

1 like

Dankjewel! Mooi gezegd “tijd-kunstenaars”. Laten we de tijd vormgeven.

1 like

Van harte welkom. Knap verhaal, kwetsbaar, mooi om te lezen. Zo blijkt maar weer dat hoe diep je ook zit, het kan in de toekomst altijd anders gaan, beter gaan. Dat gaat beslist niet vanzelf… dat heb jij ook gemerkt. Maar het kán wel. En daar vertrouwen in houden, zelfs als je dieper dan diep zit, is zo belangrijk. Dat kleinste lichtpuntje in die donkere put kan iets simpels zijn als een mooie herinnering, iemand die iets liefs tegen je zegt, een vriend of collega die op het juiste moment een luisterend oor biedt. Laten we allen proberen om zo nu en dan even hier aan te denken. Je hoeft niet meteen een halve social worker te worden en de problemen van de halve wereld op je schouders te nemen. Maar soms kan een moment van compassie voor een ander een wereld van verschil betekenen.

Nogmaals chapeau, en gebruik die periode die achter je ligt maar mooi als iets waarvan je veel geleerd hebt. En niets iets om bang voor te zijn, dat je terugvalt oid. Je hebt immers veel geleerd op je pad.

Enfin, een warm welkom, en nu op zoek naar die Tudor! :clinking_glasses:

Dank voor je mooie woorden! Het delen van ons verhaal in het leven brengt mensen bij elkaar en laat ons zien dat we niet alleen zijn. Dit ervaar ik ook nu weer met al deze mooie reactie. Laten we samen mijlpalen vieren doormiddel van verhaal en het inderdaad ook tastbaar maken met het uiten van onze passie. Ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in.

Dankjewel :pray:

:pray:

Mooi gezegd! En zeker waar. Het gevoel is langzaam daar dus de echte beloning komt :pray:

Dank! Zeker! Prachtig horloge!

:muscle:

1 like

Dankje!

Dankje! Dat gaan we zeker doen! Genieten van wat er is

1 like

Dankjewel! Daar gaan we voor :smiley:

Daar gaan we voor :grinning: Dank voor de tip! Ik hou het in de gaten :pray:

Dankjewel! Met het plezier hier gaat het zeker goed komen! Mede dankzij jullie allemaal!

2 likes

:pray:

Dankjewel :pray:

1 like

Dankjewel :grinning: Dat gaat zeker goed komen!

1 like

Thnx! Jaa, liefde op het eerste gezicht.

1 like