Oude Speedmaster Mark II als daily watch?

Ik heb vorig jaar een Mark 2 gekocht voor €900,- inclusief alle bescheiden EN met nieuw glas :wink: toegegeven, daar kwam dan nog wel een servicebeurt van €375 overheen… Nog steeds spijt dat ik hem verkocht heb eigenlijk. Maar m’n LLD maakt een hoop goed :wink:

1 like

Maak daar geen geheim van hoor :slight_smile: € 1000,- en deze heeft geen servicebeurt nodig. Glas heb ik op Ebay gezien voor 90 euro. Uurwerk laat ik wel even checken dus al met al zal hij me straks 1100 euro kosten. Volgens mij een prima prijs.

Op Marktplaats staat er ook nog een. Die vind ik alleen wel ERG gepolijst. De facetrand is helemaal niet meer zichtbaar.

Dat heb je goed geregeld voor die prijs! :thumbsup: Ik vraag me af hoe jullie het doen. Of mis ik de goede websites?

Geniet ervan

Die op marktplaats is inderdaad een beetje te gepolijst :stuck_out_tongue:

Ze moeten wel beetje scherp zijn idd om de “cushion shape” kast in al zijn schoonheid te kunnen zien :wink:

Beetje maar inderdaad … damn wat zonde!

Wat een plaatje!

Helaas vind ik ze alleen voor €1600/€1700 of flink daarboven…
Zoals @delax80 eentje vinden voor €1000 is toch echt een koopje.

tips zijn welkom :slight_smile:

Bizar! Die op MP lijkt wel een andere case…

Hier is niets meer van te maken … de prijs is dan ook te hoog

Die is gewoon helemaal verrot gepolijst (als je het zo mag noemen)

+1. Mooie aankoop Delax!

Deze vond ik op Ebay Kleinanzeigen. Relatief onbekend onder Nederlanders maar dat is zeg maar het Marktplaats van Duitsland. Hij vroeg 1500 en ik bood 1000. Na wat heen en weer mailen was dat akkoord :smile:

Deze staat daar ook. Lijkt me best een prima Mark II toch?

Ik heb er net eentje gekocht. Komt waarschijnlijk wel in de verkoop. PM me maar voor meer info.

Wss die vanop 2dehands? :stuck_out_tongue:

Waar jij ook op hebt geboden zo te zien :stuck_out_tongue_winking_eye:

Klopt, maar kwam al snel gereserveerd op, dus 1 + 1 = 2 :smiley:

Niet erg hoor, ben niet echt op zoek :smile:

Kapaza :wink:

Net gezien dat ik onder je duiven heb geschoten. Mijn excuses.
Ziet er een leuk opknappertje uit.

Ik vind deze MkII een super cool ding. :+1:
Een LLD of Peri haalt het hier niet bij.

Ook een prima dagelijks horloge.
Behalve als je steigerbouwer of koppensneller bent. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dan komt een G wel in beeld.

Grt.

Die mkII is inderdaad een super mooie horloge. Net wat anders dan de standaard speedmaster.

Ik moet hem gewoon een keer in het echt zien en om de pols doen.

Ik las op een ander forum dat de Speedmaster mark II tot 360ft waterdicht is, dus 100m. Het ging om een vintage model en niet de nieuwe met co-axial uurwerk. Klopt dit?

Zou wel fijn zijn, niet dat ik ermee zou zwemmen of douchen maar een iets hogere waterdichtheid dan 50m vind ik altijd fijn.