Ik heb een electric model met de kroon aan de achterkant, een gekke platte schijf. Volgens mij ligt hij klaar om te openen maar kwam ik er niet uit…
De grootste schijf is bedoeld als lever om de caseback er af te halen. Met de kleine kun je de wijzers verzetten.
Heb er vandaag ook zo eentje binnen gekregen. Een Timex Marlin Tile. Omdat de kast wel iets van een stoeptegel weg heeft.
Mooie vorm. Heeft wel wat TLC nodig
Ik heb trouwens nog een mooie zware Ironman horlogeband liggen. Als iemand hem kan gebruiken. ik doe er niets mee. Dan kun je hem gratis ophalen of ik stuur hem.
Is toch van Timex?
Nou volgende stap. Kapsalon binnengelopen en ze eerlijk uitgelegd dat het voor een oud vrouwtje was🤭 dus ik kan vanavond blonderen. 12% waterstof peroxide. Nu nog uv licht. Waar vindt je momenteel uv licht?zonnebank?
wordt vervolgdIk heb in mijn werkplaats zo’n kleine nagelstudio staan voor het uitharden van UV lijm.
Mijn vrouw is er ook blij mee😂
Heb het nu zonder gedaan. Morgen met. Maar kijk…
Het werkt, vóór en na. Nooit gedacht dat het zou werken…
Een verschil van dag en nacht zo te zien ben benieuwd of het met een UV lamp nog beter wordt
Zo goed als nieuw als ik het zo zie.
Je hebt eer van je werk👍
Grappig dat het werkt. Ik denk dat ik nu maar een omega vintage ga maken😂
Kan je binnenkort het procédé herhalen
Zal toch niet nodig zijn?
Mooi resultaat. Hoedje
En ja hoor daar kwam Postnl.
Even wat DNA neutraliseren en dan lekker lichter maken en polijsten. Ik big blij. Leuk om een verzamelingetje van dezelfde lijn bij elkaar te sprokkelen. Eigenlijk stukje geschiedenis. Aan de ene kant de Russen die ik verzamel. Sterk en zwaar en degelijk. Aan de andere kant de Timex ook een werkpaard maar minder duur te maken. Alleen Amerika is een meester in massa productie voor minder geld. Misschien ook een onderdeel geweest van het winnen van WW2. Iets kapot? Hup opzij gooien en gauw een nieuwe pakken