Dacht van wel.
Als ik van de week vrij ben huppel ik ff naar Kruidvat of kapsalon voor waterstof peroxide
Ben benieuwd naar het resultaat
Hou ons op de hoogte. Ben erg benieuwd naar de verhalen en gadgets die je weet te vergaren. Heb zelf ook een paar TIMEX horloges . Op mijn website kun je ze aanschouwen (www.arteepee.nl) onder de kopjes TIMEX I en TIMEX II.
Een paar🤭
Vergeeld kunststof kun je soms heel mooi schoon krijgen met ammonia
Één paar lol, ik heb de laatste keer dat ik daar was, net voor de algemene pandamie, een paar nos banden gekregen en een tool voor de timex electric open te doen. Ik pak dadelijk een paar foto’s.
Scott, mijn vriend, zijn grootvader heeft er ook gewerkt. Die had op de trouw van Scott zijn hoogst persoonlijke dienstjaren timex aan.
een goudkleurige met een two tone wijzerplaat. Een alleraardigst ding.
Ik had geen idee hoeveel Timexjes ik heb. Ik dacht een stuk of 3 of 4. Maar ze komen uit hoeken en gaten. Zal ze morgen even op een rij leggen
Ik heb er ook een paar, maar helaas niet zo’n kunststof exemplaar.
Dit had ik al een keer gekregen.
3 nos bracelets
Een tig aantal Kelton diver straps in 16/19/20
Die ik al letterlijk overal opgepleurd heb.
En een timex electric case opener.
Ach ik ook niet (meer, vanaf morgen avond)
Gaaf die banden. Die tang heb ik ook maar dan voor de Marlin. Nog nooit gebruikt echter. De glas afnemer van Bergeon doet hier het zware werk.
Ja de banden zijn behoorlijk mooi, heb echter geen enkele timex waar ze bij horen.
Ik was trouwens even op je site aan het snuisteren en kwam deze tegen en dacht oh ja, die ligt in de buurt van die tang. En idd.
Ik heb een paar schattige Sprite kinder/dames bandjes.zal ze opzoeken. Aantal Amerikanen wilden ze want het waren zeldzame. Metalen banden met rode kunststof stukjes en de ander met zwarte, netjes met Timex erop. Ik heb er niets aan. Zonde als ze onder in mijn banden bak liggen. Ik neem morgen foto. Als ik er iemand blij mee kan maken dan gooi ik ze in de brievenbus.
Leuke verzameling! De metalen bandjes komen uit Italië waar ze omstreeks 1975 standaard op de TIMEX horloges werden gezet.
Zou eens zoeken naar een TIMEX Electric of TIMEX Quartz uit 1975 - 1978. Dat zijn de meer robuuste TIMEX horloges uit die periode waar dit soort banden op zaten.