Hoewel uitverkocht wil ik deze wel…
Een A.Lange zou er wel komen en een Omega Speedmaster.
Verder heb ik al horloges genoeg dus de rest van de miljoenen zou ik gebruiken om een mooi oud woonboerderijtje te kopen en in te richten met allemaal mooie spullen.
Qua auto zou een mooie BMW niet misstaan op de oprit van dat boerderijtje.
Volvo!
Nee BMW
Patser!
Gelijk met mn vrouw naar Italië verkassen ,ergens aan de kust in de buurt van Rome. Een grote auto hoef ik niet (die tijd heb ik wel gehad) ,ben geen taxi-chauffeur en 3 boodschappentassen passen overal in.
Iets opzetten voor verwaarloosde dieren, een paar verzorgers en dierenarts in dienst nemen om zielige beestjes nog n goeie ouwe dag te bezorgen.
Investeren in vastgoed ? Niet met 30 miljoen
Qua horloges ben ik n zeikerd. …een Oris 65 blue dial op leer , voor de rest loop ik niet warm.
En elke dag mezelf vol proppen met bella Italia
Oud hok.
Airco? ABS? Zijn hier winterbanden voor te krijgen?
Vast wel toch??
Ik zocht enkel op BMW om te kijken hoe die eruit zien, deze vond ik wel geslaagd. Wellicht een dealer even bellen?
Blijft gewoon een steinhart dan …
M.a.w. Liever quartz dan een automaat.
Zou mij wel heel goed uitkomen. Eindelijk een horloge kopen. Eh, 4 stuks😀
1: skx007
2: skx007 mod
Maar ik zat eigenlijk te twijfelen tussen Tag Heuer Caliber 16 en ML Pontos S maar ik denk dat ik ze beide koop.
Ik denk dan toch maar een “simpele” Daytona met witte plaat als daily beater…
ach ik zou ook iets kleiner gaan wonen…
https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-49355780-ubbo-emmiussingel-63/
Een 250 GTO, zucht.
Helaas win je maximaal maar 30 miljoen, dus het blijft dan nog wel even bij dromen…
Ze verschijnen niet op MP, en de laatste twee die de afgelopen jaren verkocht zijn, gingen voor $38m en $56m. Dan hou je niks meer over voor een parkeervergunning.
Op horlogegebied hoop ik dat ik niet win… want dan zou ik mijn ‘Holy Grail’ kopen en klaar zijn met verzamelen…
Naar aanleiding van ons gesprek gisteren heb ik hier nog even kort over nagedacht:
Gewoon eerst alle hypotheken afbetalen en de onroerende goederen kopen die je wilt hebben. Ik stel drie locaties voor: Gewoon je eigen huis, één appartement in een stad die je erg tof vindt (Kopenhagen voor mezelf, ligt nog binnen de regio waarin ik werk ook) en één vakantie-residentie. Ik neig naar een Chalet in Zwitserland of Frankrijk, dicht bij Geneve/Chamonix/Montreux.
Dan een symbolisch bedrag aan je naaste familie als ze het nodig hebben. Niet genoeg om vruchtgebruik erg aan te tasten. Er wel duidelijk bij zeggen dat dit alles is wat er die kant op rolt.
Daarna zou ik op de deuren van alle drie m’n huizen een bord bevestigen met de tekst
“Colportatie, Collectes en Gesprekken van Religieuze Aard worden niet gewaardeerd”
Vervolgens zou ik m’n werkgever bellen om 'm mede te delen dat ik voortaan maar drie dagen per week zou willen werken, maar wel pas na een sabbatical ven een jaar. En dan de wereld in.
Bij terugkomst in relatieve rust gewoon van het vruchtgebruik genieten.
Horloges? Ach, om on topic te blijven zou ik een Rollie scoren. Puur omdat ik me dood erger aan het feit dat Grand Seiko’s te dik zijn. Een 37mm horloge van 13.4 mm dik zeg… flikker toch op.
Gewoon voor er bij. Ik zou er wel een Hirsch leren bandje op knikkeren. Het staal kan de prullenbak in. Van die actie zou ik een filmpje op het forum zetten. Altijd leuk.
Ik zie dat veel mensen dure retro auto’s een dingetje vinden. Dat soort auto’s doet het goed op foto’s. Het liefst stilstaand.
Maar ik zou me dood ergeren. Ten eerste vermoed ik dat bij snelheden van boven de honderd de decibellen je dermate om de oren vliegen dat een genadeloos piepen je deel zal zijn. Maar wat erger is:
Waar zijn m’n lane assist, adaptieve cruise control en rij-electronica?
Hebben we nog een achteruitrijcamera?
Hoe zit het met bluetooth streaming en het screen casten van m’n google maps?
Kortom, het zijn gewoon ouderwetse schuddende, luidruchtige knakenbakken waar je over 20 jaar met een beetje mazzel al geen brandstof meer voor kunt krijgen. Daar zou ik m’n 30 miljoen niet aan verkwanselen, maar wie ben ik?