Oudejaarstrekking ...... welk horloge zou jij kopen als je wint!?

Allemaal overbodig, gewoon auto rijden en niks anders.

5 likes

en niet eens een garage

maar ondertussen wel een ouderwetse automaat om de pols???

1 like

Ook maar gelijk een nieuwe bril?

4 likes

Ik zou een ander huis kopen met hele grote tuin zodat mn jongens kunnen crossen, hutten bouwen en dergelijke.

Auto wel een nieuwe, een te grote Ford F250 en een Audi RS6 voor langere afstanden.

Qua horloges zou ik het echt niet meer weten. Zou heel veel gaan bekijken en kopen en waarschijnlijk verkopen totdat ik mn grail heb gevonden.

Maar begin met een Oris Aquis date blue, want dat is uiteindelijk de reden geweest om hier op het forum te komen.

Iedereen veel geluk vanavond met de staatsloterij.

Maar je kan beter van je avond/vrienden/familie/gezin genieten!!

3 likes

Qua auto weet ik het meteen, dat wordt deze

en deze
Maar qua horloge? Ach ja, misschien deze

Denk dat het wel lukt om met die tegenvallers te leven :slight_smile:

2 likes

Hahaha, dan ga je daar idd wel erg op lijken ja. Maar zoals ik al aangaf, koop ik geen loten en blijft het bij een fantasie… :slight_smile:

Als je zoveel geld hebt kan je ook naar dure feestjes en een nog rijkere vrouw aan de haak slaan!!

Ik ga met @Gobert al jaren naar dure feestjes maar we komen altijd alleen maar thuis met goedkope mevrouwen die de Nederlandse taal amper machtig zijn. Dus die vlieger gaat niet automatisch op.

1 like

En 500 panden. Maar dan moet je een flinke prijs winnen.
Nee…dan maak ik liever persoonlijk van Zandvoort een F1 circuit.

Niet duur genoeg dan.

Of ga je met de bediening naar huis?

@anon50762135EV

2 likes

Nou, als…

Dan ging ik heerlijk een middag bij DumeT brainstormen over een nieuw horloge speciaal voor mij​:smiley::smiley:

2 likes

Misschien moet je gewoon met de bus, dan heb je zelfs geen last meer van een stuur wat je steeds moet vasthouden.

5 likes

Je bedoelt: ā€˜dat soort dingen heb ik nu op mijn huidige auto ook niet’? :wink:

1 like

Moet toch echt niet meer denken aan n grote auto…
Handig met kinderen of n dikke hond maar voor de rest alleen leuk voor je vriendenkring :

• we gaan met jouw auto ok? Zitten we lekker ruim…Jij pikt ons dus op ?
  • rij morgen ff mee voor mn nieuwe tv…past wel in jouw auto
    Oprotten…ben geen taxi en geen verhuizer.
    Alles tussen n Aygo en n Golf is genoeg, zit toch alles al op en in.
    En ik heb het nu dus niet over werk/lease/km maken , maar gewoon n privƩ auto.
    Om maar te zwijgen over tanken ,verzekeringen, belasting en parkeren.

we hebben 1 auto met grijs kenteken (2 zitplaatsen) en een S2000, ook 2 zitplaatsen. dus van ā€œmensen meenemenā€ nog nooit last gehad :grinning:

3 likes

Top…Gelijk bank eruit slopen :joy: heel goed.

5 likes

Rauh Welt pfffff mooi hoor, zou bij mij ook op de oprit komen