Lees nog even een paar posts door. Of was het niet aan mij gericht?
Wat staat er dan op een grijs kenteken? Ben wel benieuwd
Ik zal dan wel eerst even mān rijbewijs moeten halenā¦
niet veel anders dan een geel kenteken.
alleen staat dan bij BPM : ⬠0,00
S2000 is wel gaaf man, een echte auto nog met een heerlijk jankende 4pitter. Qua autoās ben ik een echt 6 pitter fan in autoās MAAR de v-tec met zijn genadeloos hoge rpmās mogen er zijn en al helemaal in de S2000!!
lekker!
Grijs kenteken, echt⦠pfffffffffffff ik raak buiten werken mijn grijze echt niet aan.
Het is dat het moet met werken, verder BLEH.
Zelfs met alles wat ik eraan gedaan heb blijft het BLEH!
Hij bedoelt welke auto Of heb je een S2000 op grijs?
Kijk, jij snapt het
Vrij hypocriet dit aangezien de energiecentrales die elektriciteit opwekken waarop die ondingen rijden meer broeikasgas uitstoten dan alles wat verder broeikasgas uitstoot (behalve vliegtuigen dan)
Ik heb geen idee. Maar met rappe snelle 6 cilinder autoās zal het afgelopen zijn.
S2000 op grijs? helaasā¦
excuus dat ik het blijkbaar niet goed begreepā¦
Jammer. Ik ben altijd wel wakker te maken voor een BMW M-product of een 911 o.i.d. Dan zullen we in de toekomst maar aan de Teslaās moeten voor onze dagelijkse dosis snelheid
. Hoe ver kan een verslaving gaan. Prachtig!
stap1 : koop een boek : dummies for millionaires??
Geen probleem. Alleen je zei dat je een S2000 (tof!) hebt en iets op grijs.
Toen zei Coen dat hij benieuwd was wat er op grijs staat (vaak is dit iets van Caddy tot F150).
En jij antwoord niet veel anders dan een geel kenteken.
Dus leek alsof je 2 S2000ās hebt, alleen dan 1 op grijs (zou wel tof zijn geweest)!
Ineens hoor je niemand meer over MoldaviĆ«š¤
Ik hoef geen twee tot drie uur per dag in mān horloge te zitten.
⦠Hier moest ik eigenlijk te hard om lachen. Denk dat dit sterk afhankelijk is wie er gaat winnen.