Oudejaarstrekking ...... welk horloge zou jij kopen als je wint!?

Ahum…

:smirk:

6 likes

Ik zou hier wel gelukkig van worden…

4 likes

Yup. Waardebeleving komt uit gebruik.

Of ik mijn Chinese hakmes nu 1 of 100 keer kan kopen, het blijft een verschrikkelijk fijn mes om dagelijks je kostje mee te snijden. Of ik nu 3.000, 30.0000 of 30 miljoen Euro heb, dat mes blijft gewoon ongeloofelijk puik en is iedere keer weer een genot.

Daar is ook weinig mis mee als je de tijd hebt om er 100 te scoren. Niet tegelijkertijd, uiteraard.

Nee, dan liever een bolide met zelf-rij systeem wat ik aan of uit kan zetten. De bus, trein en het vliegtuig, daar kom ik in aanraking met het volk. Altijd weer een nare beleving.

Niet specifiek, nee. :slight_smile: Vandaar mijn “veel mensen”. :slight_smile: Jij had toevallig de coolste auto geplaatst.

1 like

Waar is de S / W indicator voor?

Setting / Winding.

2 likes

Thx.

Die geeft de geselecteerde functie van de kroon aan. Wind (opwinden) en Set (tijd instellen)

3 likes

…en thx.

:slight_smile:

2 likes

Ik zou t qua horloges lekker ‘simpel’ houden en deze wit gouden dikkert kopen

Oja…
En wat aan het HF Moldavië fonds schenken. Bijna vergeten🤭

1 like

Veels te ver rijden.

1 like

we hebben hier een 6 en een (nieuwe) 8 pitter staan.
Alles lijkt idd dat dat redelijk vlot tot een verleden gaat behoren, ik hoop het van harte van niet en ergens geloof ik ook niet dat het gaat stoppen met benzine slurpen.
Ik blijf ergens geloven/hopen dat electro ook niet de toekomst is.

Ik ben wel bang dat ze op een gegeven moment zo de benzine en diesel gaan ontmoedigen dat het onbetaalbaar wordt.

Tot die tijd, blijven wij hier iig lekker slurpen!

Ik houd ook van mooie messen :slight_smile:

1 like

Nou koop je er een pret auto bij …

en dan maar hopen dat je wielen er nog op zitten voor de terugreis

1 like

Pret auto, check :ok_hand:
@anon50762135EV, deze liever dan veel modern spul.

7 likes

Haha, scherp!

1 like

over droomauto’s gesproken

1 like

Doe mij de turbo versie dan maar

4 likes

Geen nette combi @anon50762135EV : Alpina​:oncoming_automobile: en wit gouden Rolex? :wink::joy:

1 like

Martini-racing striping: maar of het een turbo uitvoering is, waag ik te betwijfelen.

De 2002 was er wel als turbo:

2 likes

Deuze!!

Verder de kinderen naar de bso en heel veel slapen

4 likes