Oudste Longines van Nederland - OP REIS NAAR DE FABRIEK

Wat een mooi verhaal! Eerst dacht ik “dat is toch veel te lang voor de hedendaagse aandachtsspanne”… maar zeker niet! Het leest weg als een spannend verhaal. :+1: Informatief en leuk. Dank voor het delen!

Wel flauw dat die verzamelaar niet ff nr. 183 komt inleveren. :laughing:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! Vond het een erg interessant verhaal!
Gaaf hoor zo’n ervaring.

Prachtig geschreven en mooie foto’s, Bedankt! :+1:t2:

Wat een top verslag koen! Bedankt voor delen :slight_smile:

Prachtig verhaal! Dank!!

Wat een leuk verhaal om te lezen. Dank voor het delen!

@Koen Wat een prachtige bijdrage is dit weer. Hartelijk dank daarvoor! Jouw bijdragen op HF zijn voor mij de aller, allerbeste!
En, met een variant op de slogan van het Concertgebouw: alles wat Longines maakt, is mooier!

Erg mooi verslag, leuk om te lezen. :+1: Mooi merk is Longines overigens.

Super gedaan! Wat een mooie ervaring en tof dat je dit zo met ons deelt :slight_smile:

Top. Leuk verslag leest lekker weg. Mooi om eens een kijkje achter de schermen te zien.

Mooi verhaal :+1:
Graag meer van dit op HF :wink:

Prachtig om zo achter de schermen te mogen "mee kijken " !!
Dank voor het boeiende en uitgebreide verslag !

Was prettig informatief artikel zou leuk zijn als dit soort artikelen meer voorkwamen op deze site.
Bezit een Longines duiker Conquest automaat, jawel ook voor diepzeeduiken.

PS ben beetje moe van dat eeuwige rolex gez…k. (patat bakkers / desk divers horloges)

Wat een onwijs leuk verslag om te lezen! En goed om te lezen dat er bedrijven zijn die hun klanten zo in de watten leggen!

Je hebt zeker niet voor niets zitten schrijven. :ok_hand: Heerlijk stuk om te lezen. :+1:

Ik hoop het ook!

1 like

Fantastisch. Dank daarvoor!

Dat hoop ik ook!

@koen, ontzettend bedankt voor het delen van jullie schitterende reis… Wat een belevenis :+1:t2:

super leuk om te lezen!

Je hebt zeker niet voor niets geschreven. :wink:
Gaaf hoor (en enorm interessant). Bedankt :+1::ok_hand: