Hier wordt ik wel jaloers op zeg, top verslag
Ontzettend leuk verslag om te lezen, Koen. Gaaf dat jullie dit met ons wilde delen. Moet een fantastische tijd zijn geweest.
Wat een mooie excursie zeg. Ben een beetje jaloers, maar ik vind het wel gaaf dat juist jij dit reisje mocht maken.
Koen. Mag ik je immens bedanken voor het geweldige artikel!
Veruit het mooiste wat ik ooit gelezen heb op horloge forum!
Waarom?
Ik ben een Longines fan, het is mijn favorieten horlogemerk.
Ik heb een Charles Lindbergh piloten horloge, een juweel eerste klasse.
Verder gaat er een Longines conquest V.H.P. gmt komen.
Dat Longines boek komt uiteraard ook bij mij in huis.
Geweldig mooi verslag! Dankjewel! Ik heb genoten.
Wat gaaf , heel mooi om te zien. Bedankt voor het uitgebreide verslag.
Grandioos.
Bedankt Koen, met plezier gelezen. Wel even likkebaarden als je de onderdelen in de laden zietā¦so near and yet so far
Ontzettend leuk om te lezen, bedankt dat je hier de tijd voor hebt genomen. Zo zijn wij ook een beetje mee geweest.
Bedankt voor dit mooie verslag. Zalig om eens een insider te zijn bij Longines!
Zo, Koen! Dat is wel bijzonder leuk, een geweldige ervaring en reis. Zeker om zo mee te maken als (toch wel ābeginnendā) horlogemaker!
Dit topic had ik nog openstaan tussen mijn tabbladen, om antwoord op te geven. Toevallig kreeg ik vandaag post, waardoor ik nu wel móest reageren.
In een eerder topic had ik al vermeld dat ik met mijn Longines uurwerk ook mee had gedaan voor de zoektocht naar āOudste Longines van Nederlandā.
Via Longines kreeg ik te horen dat dit tot een van de oudste van Nederland hoorde. Helaas kon ik niet bij de bekendmaking in Rotterdam aanwezig zijn. Ik was nog steeds benieuwd naar waar ik op de lijst zou staanā¦
Nou, vandaag kwam (onverwacht) een brief van Longines:
2e plaats! In eerste instantie erg blij, daarna beetje gefrustreerd, maar het is je zeker gegund Koen! Met slechts ƩƩn jaar verschil, is het een close-call, zeker als je naar serienummers gaat kijken vergeleken met nr. 3.
Goed, erg leuk dat iemand van dit forum de oudste heeft! Leuk om dan toch via dit topic nog een beetje van de reis mee te maken
Leuk leesvoer. Wat ik mij afvraag is waarom ze na zo een bezoek niet gewoon even een mooi klokje om de pols doen en je dat laten houden. Dat zou getuige van klasse maar wellicht zit ik er helemaal naast
Klopt
Mooie ervaring en een mooi verslag!
Schitterend verslag en met veel plezier gelezen.
Bedankt voor het delen.
Eindelijk even de tijd gehad dit verslag in ƩƩn keer te lezen.
Wat een leuke ervaring om te beleven.
Thanks voor het delen, leuk om te lezen.
Wat een mooie reis en heerlijk uitgebreid verslag, deze heb ik pas zojuist ontdekt. Fijn dat je daar een dag aan gewijd hebt!
Absoluut. Maar⦠dat zou (vele) honderden horloges per jaar betekenen. Daarnaast, in een commercieel bedrijf wil je veel dingen weggeven om een (potentiële) klant een mooie beleving te geven. Maar niet je product weggeven, want dat betekent derving. Het werkt dus averechts, gaat ten koste van je verkoop.
Het is net als korting⦠wanneer dat bijdraagt aan de kans dat iemand iets gaat kopen, bied je dat, maar wanneer iemand toch wel zal kopen, ga je je marge niet weggeven.
Schitterend verhaal! En zo te zien echt een hele mooi interessante reis!
Leuk ook dat Longines zo āopenā was en jullie veel hebben laten zienā¦
TOP!!