Oudste Longines van Nederland

Hallo Horlogeliefhebbers,

Kijk eens wat ik tegenkwam in de Bijenkorf Utrecht! Ik dacht vandaag even rustig juweliers af te gaan en ik kwam in de Bijenkorf tegen dat zij ook Longines verkopen, wel wat meer collecties dan juweliers. En ik sprak 1 van de medewerkster over Longines, werd wel goed geholpen en goed geinformeerd. Zij hebben op dit moment actie lopen met wie de oudste Longines heeft kan een exclusieve reis winnen naar St Imier in Zwitserland. Ik dacht “oh wat is dat dan” een plaatsje waar Longines dus zit :smiley: hoe tof is dat !! Check:

20 likes

Ik kom zeker niet ver met mijn HydroConquest uit 2018?

Positief denken! Wellicht zit er wel een stedentrip naar Maastricht in…

6 likes

Die van mij is uit 1969/1970. Het zal wel iemand met een zak horloge worden :smile:

17 likes

Eh … 1920 …

21 likes

Of Boxtel…

:frowning:

1 like

Haha wel mooie horlge heb je daar :smiley: @MartijnV

Wauw, hoe ben je aan deze gekomen als ik vragen mag?? @Cricket33

1 like

Lang geleden eens op de kop getikt op Marktplaats of eBay. Inmiddels geserviced en loopt weer als een tierelier :slight_smile:

1 like

Wel erg netjes!

1 like

Wauw, heel mooi.

Zo te zien maak jij wel kans. Mijn Longines is van 2016.

1 like

Dit moet dan een zakhorloge zijn van staal zonder juwelen in het uurwerk.

@Stan84

2 likes

Nee nee, ik heb een VHP uit december 2017 dus ik win :grin:

Bedankt voor het delen TS, ik heb er vandaag ook een mail over gekregen, wilde later vandaag een topic maken… Nu niet meer nodig😁

2 likes

Niet helemaal. Is inderdaad een metalen case maar volgens mij heeft het 18.69N uurwerk dat er in zit 15 stenen.

Ik heb 1 polshorloge uit 1951.

Wanneer mag ik vertrekken.

8 likes

Leuk! Toevallig zag ik het net in mijn mailbox:

Hopelijk iemand hier van het forum, zou toch leuk zijn! :smile:

Edit: Klik op afbeelding voor volledige e-mail :sweat_smile:

1 like

Helaas, 1947
Het gaat hier om zakhorloges volgens mij.

12 likes

Er staat helaas het oudste uurwerk. Geen zak of pols erbij vermeld. Pech wij mogen thuis blijven. Maar mooi horloge trouwens :ok_hand:

2 likes

https://www.fratellowatches.com/

2 likes