Outlet Roermond; Breitling, TAG Heuer & Seiko

Zeker! Veel plezier vast ermee :blush:

1 like

Hartstikke leuk, ga ervoor!

1 like

Prachtig horloge :heart_eyes:

8 likes

Wisten jullie al dat de outlet collectie van Tag Heuer via WhatsApp online staat? Hierbij de link. :smiley: :clap:

Want to have a look at our catalog? Click here.

5 likes

:heart_eyes:
Out of my league. Anders zou ik het wel weten.

2 likes

Hoi
Mijn naam is Mark
Ik ben nieuw hier
Ik ben altijd al horloge gek geweest maar ben nu wel toe aan een iets duurder exemplaar
Ik heb voorheen voornamelijk Seiko gedragen
Vandaag dan ook maar weer eens na jaren naar outlet Roermond geweest
Mijn eerste keus is de tag heuer connected maar die hebben ze daar zelden
Maar wat vinden jullie van de exemplaren op de foto en de bijbehorende prijs
Ik heb een gevarieerde smaak
Ik had eerder al iets geplaatst maar kwam er toen achter dat ik maar 2 foto’s en 2 antwoorden mag plaatsen
Wel jammer want ik had vol enthousiasme aardig wat foto’s gemaakt daar om dan hier te plaatsen
Hamilton Longines Tissot Breitling Tag Heuer waren toch wel naar mijn smaak
Met name de Hamiltons vond ik verbazend mooi
Breitling is voorlopig een brug te ver
Tag heuer zou nog kunnen

En binnenkort ga ik weer terug en zal dan nog meer foto’s maken

Groet

2 likes

Aan 50% is toch altijd zeer goed (normaal outlet prijs is 30%)
Niet te lang twijfelen :crazy_face:
Ik heb ook al een paar goed deal gemaakt in Roermond :love_you_gesture:

2500 voor een Carrera Heuer 01, dat is wel echt goedkoop. Mooi horloge! Heb hem gehad, erg fijn.

Dank al voor de reacties
Mooi om adviezen te krijgen over een toch wel mogelijke dure aankoop
Deze had ik overigens ook nog gezien

1 like

Zonde van je geld, die is binnen no time verouderd en wat heb je er dan nog aan.
Wil je een smartwatch koop die dan, wil je een gewoon horloge koop er dan eentje.
Zo een TH connected is het slechtste van twee werelden.

3 likes

Waar kan je de actuele stock nog bekijken? Vroeger had je een whatsapp link maar deze werkt bij mij al een tijdje niet meer. Grts

1 like

Ik denk dat ze dat echt hebben gedaan vanwege de lockdown destijds.
Ik denk dat we nu weer moeten wachten op leden die met foto’s komen van de etalage. :smile:

Dat Whatsapp nummer werkt helaas niet meer.

Mijn vragen worden in ieder geval niet meer beantwoord.
Kan natuurlijk ook zijn dat die 2 berichtjes die ik in het verleden gestuurd heb, reden was om mij te blokkeren :stuck_out_tongue:

In Feb. contact gehad met tag heuer via de app, account is in mei omgezet dus verwacht dat die eraf is.
Die store via WhatsApp werkte toen ook niet.
Breitling reageerde laatst nog wel via de app. En de site schijnt nog actueel te zijn met huidige stock.

Ah! Een chrono met het “schele panda syndroom” een lang geleden voor een veel kleinere kast ontwikkeld uurwerk dat in een te grote kast is gemonteerd met als gevolg:

3 likes

Zaterdag weer eens een vrije dag
Eindelijk weer eens tijd om dan het outlet in Roermond te gaan bezoeken
Mijn voorkeur gaat uit naar de Seiko shop om te kijken of daar nog wat leuks te vinden is
Daar ik nog niet in staat ben om hier veel foto’s te plaatsen zouden geïnteresseerden me een pm kunnen sturen
Misschien dat we via Whatsapp dan wat kunnen regelen

3 likes

Dat is echt top! Ben er nog nooit aan toegekomen om daar heen te gaan. Zullen we anders met de hele bende hier die toko leeg kopen? :joy:

Toeval bestaat niet zeggen ze toch…?
Terwijl ik je post lees zegt mijn vrouw: “Zaterdag moeten we weer eens naar Roermond…”
Kan zij mooi kleding shoppen en ga ik ondertussen wel even de horlogewinkels langs. :grin:
Hour passion is overigens ook de moeite waard. Daar verkopen ze Longines, Certina etc.

1 like

Ik ben er nog nooit geweest. Iemand enig idee hoe druk het er doordeweeks is?
En zijn het over het algemeen ook overjarige modellen, zoals de naam van een outlet doet vermoeden, of hebben ze er ook de huidige modellen?

Een Seiko SPB143 voor een leuke prijs :grin: … oh of de Seiko Flightmaster…

Er is nog een ander topic over de outlet in Roermond. Daar heb ik een tijdje geleden een hoop foto’s geplaatst van wat er toen te koop was. Zoek die maar eens op.

1 like