Outlet Roermond

Dat ziet er inderdaad beter uit. Denk dat de lederen band ook echt de afknapper was voor mij.

1 like

Oh joh, ik dacht dat ze standaard op staal kwamen

1 like

Nee was er op staal en lederen band vanuit Breitling. Staal was echter niet meer verkrijgbaar toen ik de Colt kocht.
Voor mij niet onoverkomelijk aangezien ik niet de grootste liefhebber ben van stalen banden.
Maar ik moet wel zeggen dat de door mij aangeschafte rubberen band veel beter past bij het horloge dan leer.

2 likes

Nee leder zou ook niet mijn voorkeur hebben bij deze Colt. Of staal, of rubber idd! Tof ding in ieder geval!

1 like

Zaterdag weer eens een vrije dag
Eindelijk weer eens tijd om dan het outlet in Roermond te gaan bezoeken
Mijn voorkeur gaat uit naar de Seiko shop om te kijken of daar nog wat leuks te vinden is
Daar ik nog niet in staat ben om hier veel foto’s te plaatsen zouden geïnteresseerden me een pm kunnen sturen
Misschien dat we via Whatsapp dan wat kunnen regelen

4 likes

Als Seiko jou ding is zou je ook hier eens kunnen kijken ; Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ben benieuwd of er ook weer Black Friday deals komen bij Breitling.

1 like

Anders ik wel.

Is toch jammer dat Breitling nog steeds 30% tot 35% “standaard” korting geeft op veel van hun horloges. Echt waarde vast zijn ze nooit geweest en dit helpt ook niet echt :thinking:

1 like

Enkel op uitlopende modellen. De nieuwe collectie vind je er zelden.

3 likes

Is volgens de medewerkers van de Breitling outlet winkel aldaar bog niet bekend. Gister nagevraagd.

1 like

Klopt, alleen is het “altijd” geweest dat je in de winkel bij AD vaak ook al 20% krijgt. Dat is jammer omdat je gebruikte horloges gaat rekenen nieuwprijs minus 30% en vandaar gaat afschrijven :roll_eyes:

Dank!!

1 like

Misschien op de minder goed lopende modellen maar Breitling gaat erg goed en korting geven op modellen die vaak niet eens leverbaar zijn omdat er veel vraag naar is gebeurt steeds minder.
Breitling heeft de naam misschien nog een beetje maar veel van de modellen gaan tegenwoordig gewoon met een “normale” korting en niet meer zo extreem als vroeger.

1 like

Zijn altijd een paar modelen à 40% en zelf soms à 50%

Jaar of 3/4 terug was de Chronomat Blacksteel aan halve prijs :crazy_face:

Zijn meestal eind reeks en/of modelen die geen echt succes hebben gehad, zoals de Navy 8, Aviator super 8, …
De beste deals zijn op modelen die al een hogere budget zijn of modelen die al langer uit de markt zijn zoals sommige Bentley, Goude variante, enz…

Was 2 jaren geleden

2 likes

De Colt Chronomat 41 is er nog niet zo lang en leek me best succesvol,is geloof ik niet meer bij Breitling te bestellen,of heeft deze het niet gered qua populariteit?

Die was uit de collectie maar heeft meer succes gehad in de outlet dan vroeger
Was de « gewone » prijs misschien net te hoog en de outletprijs meer geschikt :thinking:

1 like

Klopt,de outletprijs is wel acceptabel.
Misschien nemen ze deze weer in productie tegen een meer concurrerende prijs.