Outlet Roermond

Ben benieuwd of er ook weer Black Friday deals komen bij Breitling.

1 like

Anders ik wel.

Is toch jammer dat Breitling nog steeds 30% tot 35% “standaard” korting geeft op veel van hun horloges. Echt waarde vast zijn ze nooit geweest en dit helpt ook niet echt :thinking:

1 like

Enkel op uitlopende modellen. De nieuwe collectie vind je er zelden.

3 likes

Is volgens de medewerkers van de Breitling outlet winkel aldaar bog niet bekend. Gister nagevraagd.

1 like

Klopt, alleen is het “altijd” geweest dat je in de winkel bij AD vaak ook al 20% krijgt. Dat is jammer omdat je gebruikte horloges gaat rekenen nieuwprijs minus 30% en vandaar gaat afschrijven :roll_eyes:

Dank!!

1 like

Misschien op de minder goed lopende modellen maar Breitling gaat erg goed en korting geven op modellen die vaak niet eens leverbaar zijn omdat er veel vraag naar is gebeurt steeds minder.
Breitling heeft de naam misschien nog een beetje maar veel van de modellen gaan tegenwoordig gewoon met een “normale” korting en niet meer zo extreem als vroeger.

1 like

Zijn altijd een paar modelen à 40% en zelf soms à 50%

Jaar of 3/4 terug was de Chronomat Blacksteel aan halve prijs :crazy_face:

Zijn meestal eind reeks en/of modelen die geen echt succes hebben gehad, zoals de Navy 8, Aviator super 8, …
De beste deals zijn op modelen die al een hogere budget zijn of modelen die al langer uit de markt zijn zoals sommige Bentley, Goude variante, enz…

Was 2 jaren geleden

2 likes

De Colt Chronomat 41 is er nog niet zo lang en leek me best succesvol,is geloof ik niet meer bij Breitling te bestellen,of heeft deze het niet gered qua populariteit?

Die was uit de collectie maar heeft meer succes gehad in de outlet dan vroeger
Was de « gewone » prijs misschien net te hoog en de outletprijs meer geschikt :thinking:

1 like

Klopt,de outletprijs is wel acceptabel.
Misschien nemen ze deze weer in productie tegen een meer concurrerende prijs.

De colt-collectie is helemaal opgedoekt. De Avenger moet het stokje nu overnemen. Ik denk juist om up-market te gaan en de basisprijzen van breitling omhoog te krikken

Zou een betere verklaring zijn :thinking:
Jammer,voordeel is dat je er niet mee doodgegooid word :sunglasses:

Geen idee wat de referentienummers van deze horloges zijn (dames en herenmodel) en het is ook niet mijn smaak maar ik deel ze toch even:

Op de outlet site staat al aangegeven dat er behoorlijke extra kortingen gegeven worden volgende week tijdens de black Friday week. Normaliter volgt ook altijd een lijst met kortingsartikelen maar die heb ik helaas nog niet weten te vinden. (Ik zal eens navraag doen bij een bekende die werkzaam is bij Hour Passion).

4 likes

Kan je die lijst tzt hier delen aub :+1:t2:

2 likes

Dat is zeker de bedoeling.

4 likes

bij welke dealer krijg je dat , das idd mooie korting :yum::+1:

bij de outlet winkel snap ik het … daar liggen winkeldochters waar AD vanaf willen … er lag laatst een breitling bentley flying b automatic jumping hour
nieuw , maar volgens mij al 10jaar uit productie :thinking:

kan me voorstellen dat als een horloge 10jaar lang in etalages en onder de spotjes heeft gelegen bij de AD het ondanks dat het nooit gedragen is wel een beurtje mag krijgen.

3 likes