Outlet Roermond

Ik ook. Vond m grappig

2 likes

Dat snap ik niet. Ik draag een horloge of niet. Gekregen of gekocht verandert daar niets aan.

3 likes

Het ligt aan de prijs. Ik ga daar geen duizenden euro’s voor neerleggen, terwijl er voor mij persoonlijk veel mooiere horloges te koop zijn voor dat bedrag. Het ligt heel laag op mijn wenslijst. Maar hey, als iemand het cadeau doet… Met alle plezier.

2 likes

36 is bij dit soort breitling toch dames? Ik vind t bij een dame mooi staan

weet er trouwens iemand of er nog een 41 mm chronomat tussen zat?

Zeg kleutertjes, het speelkwartier is over :rofl:

Ik krijg steeds een bericht dat er hier weer een mooie aanbieding van Outlet Roermond is geplaatst maar lees hier alleen onzinnig geneuzel :see_no_evil:

On topic please…

3 likes

Die ligt er al maanden :blush:

2 likes

Bekend welke? ben er zelf al zeker 2 jaar niet geweest
mn eigen 44 mm maar eerst verkopen en toch eens voor de 41 gaan

Die Colt voor 2k met de witte plaat is wel een toppertje :+1:

Dit is een goeie deal :scream:

5 likes

Vond hem in het echt best tegenvallen eerlijk gezegd. En de lederen band was ook niet mijn ding (oogde nogal cheap). Maar das uiteraard mijn mening.

1 like

:face_with_symbols_over_mouth::rofl:

Heerlijk horloge en volgens mij ook een van de fraaiste uit de Breitling collectie.
Lederen band heb ik er direct afgehaald en vervangen door een prodiver rubberen band van Breitling.

21 likes

Hoeveel mm is deze Colt? 41?

Yep 41mm heb ik eind Juni in Roermond aangeschaft.

2 likes

Dat ziet er inderdaad beter uit. Denk dat de lederen band ook echt de afknapper was voor mij.

1 like

Oh joh, ik dacht dat ze standaard op staal kwamen

1 like

Nee was er op staal en lederen band vanuit Breitling. Staal was echter niet meer verkrijgbaar toen ik de Colt kocht.
Voor mij niet onoverkomelijk aangezien ik niet de grootste liefhebber ben van stalen banden.
Maar ik moet wel zeggen dat de door mij aangeschafte rubberen band veel beter past bij het horloge dan leer.

2 likes

Nee leder zou ook niet mijn voorkeur hebben bij deze Colt. Of staal, of rubber idd! Tof ding in ieder geval!

1 like

Zaterdag weer eens een vrije dag
Eindelijk weer eens tijd om dan het outlet in Roermond te gaan bezoeken
Mijn voorkeur gaat uit naar de Seiko shop om te kijken of daar nog wat leuks te vinden is
Daar ik nog niet in staat ben om hier veel foto’s te plaatsen zouden geïnteresseerden me een pm kunnen sturen
Misschien dat we via Whatsapp dan wat kunnen regelen

4 likes

Als Seiko jou ding is zou je ook hier eens kunnen kijken ; Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III