Outlet Roermond

Ach. Was het maar zo’n feest! Ik heb praktisch de adviesprijs moeten betalen.

had graag wat meer fotos gezien van de keuzes die ze hadden. maargoed het is de moeite waard om dus een keer langs te gaan daar zo te zien. dankje !

Heeft de partner ook wat te doen als wij horlogegekken ons ding doen

1 like

Een Breitling Avenger GMT 43mm ( B32 uurwerk ) wat zou die kosten in Roermond mits hij er zou liggen ?

-30% op list normaal gezien. Ik heb hem er echter nog nooit zien liggen :slightly_smiling_face:

1 like

Die heb ik ook nooit daar gezien, enkel de model Avenger Blackbird met brillianten

Dat is zoiezo 30% op alle modelen en soms enkele à 40/50% met speciale gelegenheiden :wink:

5 likes

Hi Mark,
Ik kan je precies geen pm sturen maar ben wel geïnteresseerd in de foto’s. Zou jij mij een pm kunnen sturen? Dank
Gr Vincent

Ik denk dat hij inmiddels al naar de Outlet is geweest, gezien het 10 dagen geleden was. Verder ook geen reacties meer van hem vernomen :wink:

1 like

Die gele is sexy! Zal wel weer 48mm zijn ofzo…

Weet iemand of er rond Black Friday nog speciale deals zijn bij Tag en Breitling?

1 like

Op de site staat enkel deze aanbieding van TAG.

'Hmm valt een beetje tegen. Meestal komt Breitling ook wel met een toffe deal.

De store-manager van de Breitling outlet ziet ook op HF. Ik weet alleen even niet meer haar naam. Iemand hier wel?

1 like

https://mailchi.mp/ccdd6228df26/breitling-limited-offer-on-colt-skyracer-limited-edition-14004560?e=[UNIQID]

Enig idee wat de prijs dan zou worden voor een 44mm exemplaar?

1 like

Weet iemand of de Tag (en Breitling) collectie van de outlet in Roermond online te vinden zijn?

Van Hour Passion kan dat via een WhatsApp catalogus.

https://www.hourpassion.com/en/boutiques/roermond-designer-outlet

En das verrekes handig om rond te snuffelen, hoef ik ook niet (voor niks) op pad in de drukte.

Wat is er eigenlijk ‘special’ aan dit horloge. De bezel?

1 like

Als je de listprijs weet…, altijd -30% of er moeten speciale acties zijn maar meestal 30% korting.

Deze Norton ligt er al een tijdje te wachten :ok_hand:

En enkele leuke Premier modellen (als het je smaak is)

4 likes

Retail prijs 7300
Outlet prijs 5110
Black Friday 4599

2 likes

Als ik zoek op het typenummer dan kom ik met name uit in Azië.
Denk dat het een Azië only uitvoering is geweest maar dat ze er niet van af komen en nu aanbieden in de outlet store.

1 like

‘Hmm valt me toch wat tegen. Ik hoopte meer op Colt, SuperOcean of Skyracer.