Outlet Roermond

Retail prijs 7300
Outlet prijs 5110
Black Friday 4599

2 likes

Als ik zoek op het typenummer dan kom ik met name uit in Azië.
Denk dat het een Azië only uitvoering is geweest maar dat ze er niet van af komen en nu aanbieden in de outlet store.

1 like

‘Hmm valt me toch wat tegen. Ik hoopte meer op Colt, SuperOcean of Skyracer.

Ik denk dat die niet meer komen wat ik begreep van de verkoper. Maar je weet T nooit.

De Chrono XL was wel verkrijgbaar laatst

Die was in 45 MM verkrijgbaar. Voor de grotere pols best wel wat te koop….Dus, @Jurgen :muscle::sweat_smile:

1 like

Deze was €1505 in de outlet de swiss en france uitvoering, maar ik heb inmiddels vernomen dat deze in Roermond uitverkocht is

2 likes

Actuele update vanuit de Seiko store

17 likes

Je vergeet de mooiste en uniekste :wink:

21 likes

Tag heuer

7 likes

Tag heuer

4 likes

Die Autavia bovenin :sparkling_heart:

4 likes

Passion hour

14 likes

Breitling

12 likes

Damn! Daar word ik toch wel een beetje hebberig van.

3 likes

Vond deze mooier, kon ik niet laten liggen.

of had ik deze van thuis uit al om… :thinking::grin:

13 likes

Top Mieske, bedankt voor het plaatsen van de foto’s :clap:

3 likes

Inderdaad bedankt voor de foto’s! Scheelt natuurlijk om zo even een beeld te krijgen van hun aanbod ipv er telkens heen te gaan.

Laten we dit blijven doen zo :grin:

2 likes

we zijn net terug en geen horloge gekocht :pensive:

breitling chronomat airborne 41 maakt opzich kans maar €5400,- voor een overjarig model best nog geld zeker als je bedenkt wat er voor zo’n bedrag meer te koop is :roll_eyes:.

ik vraag me af hoelang ze met sommige horloges willen blijven leuren … (niet perse deze chronomat, maar er liggen modellen die al ruim 10 jaar niet meer in productie zijn)

hour passion, ligt aardig spul maar deze keer niks wat ik wil en kans krijgt ook polstijd te krijgen …
seiko store het zelfde, een paar duikertjes zijn wel aardig en zeker die chrono prospex waar hier boven al een foto van staat 3700 nu 2200,- maar niet echt mijn ding.

victorinox heeft ook best geinige horloges , vooral de INOX lijn al twijfelde ik nog even over 1 (staal met draaibare lunette met donker rode wijzerplaat) maar toch verstandig geweest :zipper_mouth_face:

3 likes

Is 5400 de prijs voor de airborn?, of gaat hier nog iets af ivm Black friday ofzo?

1 like

Goed bezig bedankt :+1:t2::facepunch:t2:

1 like

Kijk Seiko snapt het,zo is de datum tussen 4 en 5 wel te pruimen