Outlet Roermond

3k voor een Superocean op rubber… gelukkig die van mij voor €2.250 gekocht in Roermond.

De digitale PRX en een heleboel scheiss

Wat kost zo’n digitale PRX daar?

1 like

Ben ik ook wel benieuwd naar! Als hij nog een keer de prijs van €158 aantikt wil ik hem wel

1 like

:sweat_smile: was er afgelopen zaterdag, maar omdat het ding me niet interesseert en het rete-druk was heb ik er niet op gelet…sorry

1 like

Poehé… dikke korting op een vrij recent horloge. Je zal maar uitverkoren dealer zijn of je net gebruikte Marinemaster willen verkopen

8 likes

Zie er als dealer nog maar vanaf te komen voor een fatsoenlijke prijs…ik bedenk me inmiddels wel 2 keer alvorens over te gaan tot aanschaf van een Seiko in het duurdere segment bij een dealer. De kans is groot dat ze met minimaal 30% korting bij de outlet komen te liggen. Met de nadruk op minimaal.

Deze lag er onlangs ook:

13 likes

Moest ook ff huilen toen ik mijn tweedehands gekochte limited voor 250 euro meer nieuw bij de Outlet zag liggen :joy:

3 likes

Latenight shopping aanbiedingen

Seiko

Rado (Hour Passion)

Waar zie jij deze aanbieding online staan?

Wel ff scrollen

1 like

Ik zou er niet voor opblijven :sweat_smile:

Toevallig nog iemand actuele foto’s van Breitling?

1 like

ga er maar vanuit dezelfde als de laatste keer gepost hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je kunt ze ook appen met specifieke vraag. Krijg je binnen een paar uur foto’s toegestuurd, werkt prima!

Kans is redelijk groot ja :smiley:

Dankjewel voor de tip!

1 like

Iemand recente stock van Seiko?

1 like

Iemand recente stock van Seiko?

De Seiko winkel in Outlet Roermond

1 like

Als deze zou beschikbaar zijn, U17377211A1S1, dan heb ik zeker interesse.

6 likes

Dit is nieuwe collectie, kans is nihil de aankomende jaren.

2 likes