Outlet Roermond

Bedankt! Kom je er toevallig vaker? Mocht dat zo zijn en je nog een keer zou willen kijken, dan heel graag! Versturen doen ze volgens mij helaas niet he?

O serieus ja?

Die heb ik daar ook een keer opgepikt, misschien nog maar wat langer in de doos laten liggen dan :joy:

Voor zover ik weet niet nee, bijverkoop is zo’n beetje het hele idee/bestaansrecht van die outlet geloof ik :wink:

1 like

49 euro voor een 7s26, niet gek.

1 like

Heel zelden kom ik daar.
Toevallig van het weekend met de camper in de buurt geweest en de vriendin wilde er graag eens “dure” mensen bekijken.

2 likes

Dat is geen Seiko maar een Pulsar :wink:

Verhoudt zich tot elkaar als Tudor tot Rolex

1 like

Ja dit model is iets te hard geflopt. Schijnbaar ook al een tijdje niet meer te vinden op de Tissot website. De betreffende verkoper gaf aan dat Tissot dit model eigenlijk in de doofpot wilt stoppen, en daarom nu via Hour Passion (= Swatch Group) tegen een aardige bodemprijs wordt versleten.

Wellicht een collectors item in wording ja :sweat_smile:

1 like

Helaas te laat de prijs was €158 :scream:

1 like

Serieus :astonished: , dat is haast een no brainer (al is het maar voor een extra bracelet haha). Wanneer was dit?

Mocht iemand een actuele prijs kunnen opsnorren (of in overleg eentje kunnen meenemen), hoor ik het heel graag :smiley: .

Dat was rond de kerstdagen. Nu kosten ze volgens de site weer €277

Link openen via WhatsApp en dan kun je een gedeelte van hun actuele aanbod bekijken.
De prijzen kloppen vaak niet helemaal.
Soms staan de acties er niet in, daar moet je je voor inschrijven op de nieuwsbrief van designeroutletRoermond. Dat is eigenlijk best de moeite.

3 likes

Bedankt voor je info/tips :handshake: ! Ga het even in de gaten houden.

1 like

Graag gedaan. Schrijf je maar in. De beste deals zijn meestal tijdens late-night sopping week :wink:
Maar soms zijn er spontane acties en daar is geen communicatie over.
Zo was ik eens bij Victorinox en die hadden op alle horloges nog eens -50% :+1: dat is dus standaard-30% plus nog eens-50% = -65% korting

1 like

Verleidelijk…

5 likes

:joy::joy:

2 likes

Waar is die h gebleven :face_with_monocle:

Sopping is mijn andere hobby
Hier maak ik geen foto’s van :crazy_face:

4 likes

Vandaag alleen foto’s van Seiko:

19 likes

Was er vandaag ook. Aanbod best mèh, ook bij Hour Passion, wat een lelijke Hamiltons, Mido’s, Longines en Tissots. Snap best dat die in het Outlet voor behoorlijk lage prijzen worden aangeboden.

Ik ga vanaf volgende week bij de gemeente roermond werken, kan ik elke dag bij de horloges in de outlet kijken🥳

8 likes

Omdat je dan ambtenaar bent of omdat je in Roermond gaat werken?

9 likes