Outlet Roermond

Ik mag nog 1 telefoontje doen. Dus die besteed ik uiteraard om even op het forum te neuzen…
Over en (op)sluiten.

3 likes

007 krijg je niet zomaar te pakken.

Je moet je inschrijven op de website van de outlet centre. Daar moet je member zijn.

Register

En dan de APP downloaden en installeren, en daar kan je laten zien dat je member bent en dan krijg je gewoon 10% korting.

1 like

Bij Seiko is het voldoende om te zeggen: ‘ik ben member hè’ :sweat_smile:

Die willen wel meters maken idd.

Is de 10% enkel geldig op de dag dat je het account aanmaakt?

Nee hoor, in de app zie je welke kortingen er zijn. Ze vragen of je de app kan openen in de app zit een QR scanner en die scan je bij de kassa en die geeft aan welke korting je krijgt.

De N/A is gepost.:slightly_smiling_face:

1 like

Van 24 februari t/m 2 maart bij o.a. Seiko, Breitling, Hour passion en watchstation 10% korting bovenop de outletprijzen. Zojuist mail van ontvangen.

Staat onder onderstaand kopje:

En de link:

1 like

Is toch altijd al?
:thinking:

Nee is niet altijd. Wij kregen het slechts 1 dag te gebruiken bij het aanmaken van een account. Sommige winkels willen het nog weleens vaker geven begreep ik laatst maar nu is het bij veel winkels dus een hele week sowieso 10% extra en bij sommigen zelfs 20%.

1 like

Volgens mij wel. Kan me niet voorstellen dat ik er altijd toevallig ben in zo’n speciale week als ik die korting krijg :'). Ik hoef vaak alleen het woord tien te zeggen en de korting is al aangeslagen.

1 like

Bij Seiko wel, bij Breitling doen ze wel eens iets moeilijker (afhankelijk van wie er staat)

1 like

Zoals beloofd…

11 likes

11 likes

9 likes

21 likes

Bedankt voor de foto’s!

1 like

Heeft iemand enig idee of ze bij Hour Passion de digital Tissot PRX nog hebben liggen?
Vernam vandaag dat ze discontinued zijn (kan begrijpen waarom), maar voor €195 (prijs november 24) vind ik hem wel funky!

Gisteren lag deze er nog in verschillende kleuren. De prijs heb ik niet op gelet.

1 like