Weten de kenners of doe ene linksonder een 40mm Heritage is of groter?
Dat is de 57’ volgens mij in 42mm
Held!!!
Denk het ook, al hebben ze de 57 ook in 38mm gemaakt. Deze ziet er wel.meer als 42mm uit op de foto
Klopt en de 38mm is er alleen in de kleurtjes dacht ik.
Die blauwe Navitimer 38 blijft een mooi horloge! Maar voor een simpele 3hander vind ik hem zelfs voor de outletprijs te duur voor wat het is…
Okay, ik dacht dat ie er ook in 40 was ![]()
De 57’ niet volgens mij, de gewone heritage wel
vind ik zelf ook iets mooier dan de 57’
Dan was dat mijn verwarring ![]()
Eigenlijk is de Chronomat 36 op foto 1 ook mooier
Iemand enig idee of de Avenger Chrono (links onderaan) 42 of 44 mm is.
Beide versies bestaan maar zien er fysiek identiek uit.
thx
44 mm.
Kent iemand de maat van de chronomat links op de foto?
Het V(Victoria) B(eckham) model met witte datum is 36
Volgende week 27-29 maart weer “Late-night shopping” aanbiedingen:
Gr, Marc
Vandaag geweest en de volgende foto’s voor jullie gemaakt. Mijn vrouw heeft een dual tone pearl dial Seiko quartz gekocht, ik alleen wat kleding en een Liebeskind damestas voor mijn vrouw.
Geen horloge voor mijzelf. ![]()
Zo dan
Held! ![]()























































