Die Montblanc UTC zie ik mezelf zo aanschaffen.
Valt wel in de smaak hier.
Ga er alleen niet voor naar de late night shopping avond. Dat is dan weer net té.
Vooral die 43mm kast is voor mij té🙄
Ja,
Mooie zaak met veel lederwaren, ook horloges en natuurlijk pennen, medewerkers die Chinees praten.
Gr. Marc
Gewoon een mooi horloge. Leuk zo die accenten. Is het nou roze, paars of rood met slechte kleurafstemming…
??
Nou het schijnt weer gekkenhuis geweest te zijn bij Hour Passion. De Tissot Chronometer voor 300,- (60 stuks in totaal) waren er om 10.00 uur al ruim doorheen. Helaas misgegrepen!
Iemand hier toevallig wel geslaagd en wilt er vanaf?
Moet nie gekker worden nie. Is dadelijk nog goedkoper dan de “gewone” smartwatches.
maar die zijn waarschijnlijk veel smarter …
Voor een ieder die het interesseert . Seiko Astron GPS Solar SSE047J1 voor €999:
https://outlets.mcarthurglen.com/nl/nl/designer-outlet-roermond/aanbiedingen/cw14seiko/
Even scrollen of de zoekfunctie gebruiken, staan weer een aantal aanbiedingen van Hour Passion en TAG Heuer, Seiko.
Gr. Marc
Shit, ik ben net een weekend te vroeg…
Gezien de matige aanbiedingen kan je beter nu gaan. Goede aanbiedingen zijn er altijd wel. Ik heb echter niks gekocht… Best knap van mezelf.
https://www.mcarthurglen.com/en/outlets/nl/designer-outlet-roermond/offers/bts-tagheuer/
Is dit een beetje een goede deal?
Zit wel een lelijke band op, maar die is zo vervangen door een kekke NATO.
Kijk ook een keer bij het amsterdam diamond house als je er toch bent, hebben ze een paar leuke Frederique constants liggen voor weinig geld!
Volgende week is weer late night shopping, tag heuer heeft in elk geval een hele rits in de aanbieding, hour passion idem, al hebben die elke dag andere aanbiedingen. Even doorklikken naar de “offers”.
Gr. Marc
Even mss een domme vraag maar die late night shopping gelden die acties enkel savonds of?.. en geraken die snel uitverkocht?
De aanbiedingen gelden de hele dsg. Het is er meestal heel druk, heb ik me laten vertellen.
Dus populaire items kunnen snel uitverkocht raken.
Inderdaad hele dag, meestal beperkte voorraad en druk.
Gr. Marc
Wel hele mooie prijzen als het je lukt. Niet goed voor de waarde van je Tag Heuer…