Outlet Roermond

Thx, ook nog bij Breitling geweest?

2 likes

+1 ook benieuwd naar!

Misschien een NOS Aerospace… De blauwe, witte en gele zou ik er ook wel bij willen hebben…
Een Aerospace kwartet. Zullen niet veel mensen hebben… :thinking:

3 likes
1 like

Top dankjewel kerel :grin::+1:t3:

1 like

Hmmm zit nu net te kijken maar dit is niet echt een aanbieding…

Zal ze eens berichten… :- :laughing:

1 like

Lekker weinig voor veel! Daar houden we van :sweat_smile:

1 like

Dit weekend voor de eerste keer naar de outlet in Roermond geweest met m’n dochter.
Wat een verschrikkelijke plek is me dat met al die rijen😱.
Wellicht heb ik niet de beste moment uitgekozen…
Uiteraard alle horloge zaken afgelopen maar niets spannends tegen gekomen.
Enige positieve dat uit deze trip is voortgekomen is dat m’n dochter nu plots ook een horloge wil :smiley:

4 likes

Je hebt de pech dat het nu summer shopping black Friday weekend is met tot 70 procent korting op de outlet prijzen, in combinatie met vakantie en slecht weer. Ga je buiten weekend en vakantie om op een door de weekse ochtend dan heb je het hele centre voor jezelf. Volgende keer beter

1 like

Maar ja daar heb je niet veel aan als er niks spannends aangeboden word…ik vind zowieso het net nederlandse aanbod van horloges supersaai, maar hollanders zijn ook geen horloge dragers, volgens mijn horloge dealer spendeert de gemiddelde hollandse man 28 euro aan een horloge…dat zijn vast casios

1 like

Even vluchtig fotos van de voorraad in de Seiko winkel.

17 likes

Augustus 2023: Longines promion bij de outlet:

Longines XL Promotion August 2023.pdf (533,5 KB)

Als ik het aanbod zie dan snap ik wel dat ze deze met korting aanbieden. Behoorlijk wat incourante modellen.

2 likes

Grappig, een jaar geleden, in het begin van deze hobby, vond ik de Outlet Roermond aanbiedingen interessant, maar nooit iets gekocht, nu kan het mij niet meer bekoren.

1 like

Tja, daar is het ook een outlet voor…

2 likes

Tag heuer etalage

4 likes

Zitten soms bij TAG Heuer en Breitling best leuke modellen bij, soms pas net discontinued.
Als je die net leuk vindt heb je een mooie deal.
Bij TAG Heuer kan je via de App de actuele voorraad inzien en die wordt volgens mij dagelijks bijgehouden.

1 like

Niet helemaal mee eens ik heb bij de Breitling store al een Colt en een Superocean gekocht. Uiteraard uitlopende modellen van Breitling maar naar mijn bescheiden mening allesbehalve incourante modellen.
Ik ben geen Tag liefhebber maar ook daar zie ik toch meestal wel prima aanbiedingen.

3 likes

Breitling

33 likes

Breitling

Dank @Mieske007 !

1 like

Top,
Thnx :ok_hand:

1 like