Ik heb werkelijk geen idee, sorry . Ik kwam binnen zag de kast met superocean modellen en zei, pak die gele in voor mij.
Enkele minuten later stond ik weer buiten.
Vandaag even een in de outlet geweest.
Geen foto’s gemaakt maar wat wel opviel was dat ze bij Tag Heuer de Carrera 41 day date caliber 5 (oudere model) hadden liggen voor voor €1000 minder dan de huidige list prijs.
Ging eigenlijk voor de Breitling Colt maar die waren allemaal verkocht afgelopen weekend…
Tag Heuer doet mee aan de 20% korting met family and friends days
Wat houdt dat in??
Vakantie periode dan rausen alle Duitsers alles weg
Net in Roermond bij TH en Breitling geweest op zoek naar een duiker.
Breitling had veel superoceans liggen. De TH die ik het liefst wil is de zwarte Aquaracer. Helaas op voorraad in 43mm.
Je krijgt met de app van de outlet nog 10% extra korting. Dat is dus goed om te onthouden!
Ook tien procent extra op Breitling?
Heb ik daar niet gevraagd, bij TH wel. Breitling staat ook op de lijst, maar het is tot 10% dus je zou ze even moeten bellen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
En tot wanneer is die 10%?
Dat is een kwestie van aanmelden voor die ‘privilege-club’?
Ja aanmelden en ik had nog een referral gedaan, dan moet je in de winkel een qr scannen om de korting te krijgen.
Bij Breitling kunt jij beter eerst bellen of mail als je interest heb voor een horloge op vooraad
Ik heb toen 40% gehad op de Skyracer en op de Exospace, zonder dat gemeld was in de winkel
Ik heb een Aquaracer gekocht in Roermond met 10% extra korting.
Ze vertelden mij dat per 1 april de prijzen gaan stijgen, maar nu nog niet weten met hoeveel.
Kreeg zojuist dit binnen van Hour Passion.
Let op de catalogus wordt geopend in WhatsApp.
Leuk. Zit alleen weinig leuks tussen, op een Certina na. Voor mij dan hè. Wel handig dit
Thnx. Wordt gewaardeerd
Even upje voor de aandacht.
Niemand meer in de buurt van de outlets?
De sale is weer begonnen dus ik ben even langs geweest. Ik zal wat foto’s plaatsen!
Geweldig. Top dankjewel