Outlet Roermond

Nou ja, die juwelier van Koningsbrugge verkoopt wel leuke horloges. Is dus geen Lucardi :wink:.

De Outlet in Roermond is zeker ook een luxe mall. Gucci, Prada, Armani etc zitten er allemaal met eigen stores. Ik denk dat een aantal mensen meent dat outlet betekent “graaien in restanten”. Dat is zeker niet het geval

En rijen buiten bij Gucci, Prada, UGG en zo, in elk geval in het weekend en Duitse feestdagen.

Porsche Design heeft ook horloges trouwens.

Gr. Marc

Onzin natuurlijk, je moet gewoon geluk hebben dat ze een wat ouder modelletje tegen een leuke korting verkopen. Daarnaast moet er natuurlijk gewoon geld verdient worden :+1:

De keren dat ik er kom ervaar ik dat toch echt wel zo.

Nee, is zeker geen lucardi. Zo wil ik ze zeker niet wegzetten.

Ik vind dat in Roermond erg meevallen. Alleen de pop-up stores van merken die echt de laatste rotzooi tegen 80% korting aan het uitverkopen zijn is dat zo inderdaad. In de horlogezaken zeker niet.

1 like

Zag deze link net voorbijkomen. Volgens mij nog betere aanbiedingen (Breitling) dan in de outlet

https://pijnenburgjuweliers.nl/Categorie/sale/page/20/?swoof=1&mc_cid=72d08ab634&mc_eid=33e8246d57&pa_categorie=horloges&really_curr_tax=311-product_cat

Iets minder goed want in de outlet altijd 30% korting :slightly_smiling_face:

Voor de liefhebbers van de oudere Colt modellen , sla je slag

8 likes

Bijzonder waar ze die Colt’s toch elke keer weer vandaan halen
model is al 2 jaar uit collectie.

1 like

Die onderste , blauwe zelfs al wat langer :slight_smile:

1 like

Wel tof model tho

1 like

Dat is ook een hele aardige kerel en heeft meer dan in de etalage staat, gewoon eens binnenwippen en vragen wat hij nog heeft.

1 like

Nog iets leuks?

Nee.

1 like

Iemand er toevallig nog geweest de laatste paar dagen?

Ben benieuwd naar de Breitling modellen

1 like

Ik. :rofl:

Best een redelijke voorraad van Superocean modellen. Kleuren en afmetingen.

23 likes

Jij ook al?

15 likes

Wij hebben smaak.

4 likes

Nice!!

Avenger chrono 43 ook?
Evt colts?

1 like

Bij de outlet alleen discontinued modellen dus waarschijnlijk geen Avenger Chrono 43.