Nou ja, die juwelier van Koningsbrugge verkoopt wel leuke horloges. Is dus geen Lucardi .
De Outlet in Roermond is zeker ook een luxe mall. Gucci, Prada, Armani etc zitten er allemaal met eigen stores. Ik denk dat een aantal mensen meent dat outlet betekent âgraaien in restantenâ. Dat is zeker niet het geval
En rijen buiten bij Gucci, Prada, UGG en zo, in elk geval in het weekend en Duitse feestdagen.
Porsche Design heeft ook horloges trouwens.
Gr. Marc
Onzin natuurlijk, je moet gewoon geluk hebben dat ze een wat ouder modelletje tegen een leuke korting verkopen. Daarnaast moet er natuurlijk gewoon geld verdient worden
De keren dat ik er kom ervaar ik dat toch echt wel zo.
Nee, is zeker geen lucardi. Zo wil ik ze zeker niet wegzetten.
Ik vind dat in Roermond erg meevallen. Alleen de pop-up stores van merken die echt de laatste rotzooi tegen 80% korting aan het uitverkopen zijn is dat zo inderdaad. In de horlogezaken zeker niet.
Zag deze link net voorbijkomen. Volgens mij nog betere aanbiedingen (Breitling) dan in de outletâŠ
Iets minder goed want in de outlet altijd 30% korting
Voor de liefhebbers van de oudere Colt modellen , sla je slag
Bijzonder waar ze die Coltâs toch elke keer weer vandaan halenâŠmodel is al 2 jaar uit collectie.
Die onderste , blauwe zelfs al wat langer
Wel tof model thoâŠ
Dat is ook een hele aardige kerel en heeft meer dan in de etalage staat, gewoon eens binnenwippen en vragen wat hij nog heeft.
Nog iets leuks?
Nee.
Iemand er toevallig nog geweest de laatste paar dagen?
Ben benieuwd naar de Breitling modellen
Wij hebben smaak.
Nice!!
Avenger chrono 43 ook?
Evt colts?
Bij de outlet alleen discontinued modellen dus waarschijnlijk geen Avenger Chrono 43.