Outlet Roermond

Huidige aanbod Seiko winkel

18 likes

Dank je wel Mieske voor het plaatsen.

1 like

En nu de vraag der vragen;
En Breitling?

5 likes

5 likes

Yes!! Ik wilde het net vragen. :grin:

1 like

ik ook.
De moeder van alle horloges :innocent:

2 likes

Op veler verzoek. Ik heb zelf de zwarte super Ocean al maar die blauwe zag er ook top uit.

13 likes

En in Roermond zelf zag ik ook wat leuke (2e hands) modellen bij Juwelier Sterling in de virtine, staan helaas niet overal prijzen bij…

7 likes

Ik lees heel vaak outlet Roermond, maar nooit eens Rotterdam, Den Haag. Wie weet of er hier bij ons ook outlet winkels zijn met leuke kortingen.
En Mieske, ik heb ook die zwarte zoals jij. Achteraf toch een beetje spijt dat ik niet voor de blauwe ben gegaan :roll_eyes:

Spijt heb ik niet zwart is geweldig te combineren. Dan zou ik wellicht nog eerder de blauwe met witte dial erbij willen.

1 like

Ik zei zwart, maar het is wel een blauwe. Maar zag van de week een superocean met nog mooier blauw, maar ach wat loop ik te zeiken die van mij is ook wel mooi hoor. Misschien ben ik wel iets te kritisch :smiley:

18 likes

Er zijn in NL maar 4 outlet centra: Bataviastad (Lelystad) Roermond (de mooiste naar mijn idee), Rosendaal en een nieuwe in Halfweg (tussen Amsterdam en Haarlem).

In Roermond heb je winkels van Seiko,Tag Heuer, Breitling, Hour Passion (met merken van de Swatch group), Victorinox en Amsterdam Diamond Center (o.a. Frederique Constant en Alpina).

Je moet geluk hebben wil je er je horloge van je gading vinden. Ik heb er een fraaie Breitling Colt, een Tag Heuer Aquaracer vandaaan en een leuke Hamilton. (Met 30% korting en de Hamilton met 50% korting).

2 likes

Is toch eigenlijk gek dat je er geen in Zuid Holland hebt, je zou zeggen dat daar ook genoeg markt voor een outlet is.

Markt wel. Maar je moet als vastgoed ontwikkelaar wel een vergunning krijgen voor zo’n outlet.

In zoetermeer waren ze aan het lobbyen voor er een te gaan bouwen. Maar dat gaat vooralsnog niet door ivm de verwachte leegloop van het reguliere centrum en de extra parkeerdruk die verwacht wordt. Dat was inmiddels al weer jaren geleden. En ik denk dat de corona pandemie en de komst van mall of the netherlands niet helpt bij de plannen voor het outletcentrum.

2 likes

Er is wel een mall in Zuid Holland, Westfield Mall in Leidschendam met 280 winkels maar geen outlet dus. Jammer zou ik zeggen, gemiste kans!

Westfield mall = mall of the netherlands. Zelfde locatie andere benaming.

Maar dat is een luxe winkelcentrum. En ik denk dat ook de uitbater luxe en outlet niet wil mixen. Er zijn daar als huurder strenge voorwaarden waar je aan moet voldoen. Dus je kan ook niet zomaar van je winkel een outlet maken.

1 like

Ha Luxe, daar houden wij wel van. Luxe horloges maar dan met heel veel korting. :wink:. Maar snap de gedachte wel, als je 630 miljoen investeert wil je dat er ook uithalen dus alle winkels op een A1 locatie en ja daar willen ze dan idd geen outlet :grin:

Gemiste kans voor een goede juwelier in de mall. Er zit er wel 1 die verhuist is van Z’meer naar mall maar die is met de verhuizing ook helaas gestopt met Breitling.

Ik denk dat je juwelier van Koningsbrugge bedoelt, ja geen Breitling. Heb daar wel een bestelling staan voor een Ball horloge.

Maar dat was niet vrijwillig dat die daar mee stopte heb ik begrepen.

Daarnaast heb ik het gevoel dat the mall vooral luxe moet uitstralen en niet direct luxe moet zijn.

Ik kom er met enige regelmaat. En het is niet als de PC hoofdstraat.

Meer van de Michael Cors bling bling. Pandora bedeltjes met swarovski steentjes

1 like