Ik was wel blij met de outlet in Roermond want het model wat ik al jaren mooi vond, maar er toen geen geld voor had, kon ik door een financiële meevaller afgelopen zomer mooi scoren bij Breitling outlet Roermond.
Wel moet ik bekennen dat een breitling kopen bij mijn AD véél en véél leuker is (wijntje of champagne erbij, de setting etc.) dan bij de outlet. Daar was het kijken, kopen en weg binnen 10 minuten. Hun uitleg en kennis was ook mager, ze hadden er die dag weinig zin in straalden ze uit.
Als dat 1000 euro scheelt, daar kunt u wel iets anders feestelijks mee organiseren.
Het gaat mij om het afbranden van het merk, zo zie ik dit b.v. Rolex niet doen.
De zwart gecoate uitvoering zijn 46mm die wil je dus echt niet hebben en die lichtblauwe en oranje zijn damesmodellen (36mm) en die wil je dus ook niet hebben
Alle zwart gecoate modellen op die foto zijn inderdaad. 46mm. Prachtige klokken en heb de mijne daar ook gekocht!
Het prijsverschil op de foto zit hem in de pin/gesp (€3395,-) en vouwsluiting (€3640,-).
Persoonlijk ben ik van mening dat een breitling bij heren niet onder de 42mm moet zijn. Mits je een hele dunne pols hebt. 44, 45 of 46mm is vaak perfect, 48 weer te groot m.i.