Jij had het over vaak, op een gemiddelde pols vind ik het groot en lomp.
Sommige polsen kunnen het hebben maar dat is dus niet vaak.
Neemt niet weg dat jij het perfect kunt vinden maar ik vind het dus groot en lomp.
19,5 cm polsen hier maar met 41mm is het toch wel de max van dat ik prettig vind om te dragen.
Horloges met formaat hockey puck zijn gelukkig ook een beetje passé.
Waarom niet? Op een pols van 16.5cm ofzo zal dat prima gaan. De vrouwen Oriënt bambino van 36mm was ook meteen uitverkocht dankzij heren.
Dan heb ik niets gezegd
Maar dan heb je het over een ‘all-dial’ dresswatch, dit is een duiker de colts en SO’s ogen en dragen echt redelijk klein. Ik heb op een 17cm pols uiteindelijk gekozen voor de 42mm maar meer omdat de 44 er niet was (en ik hou niet van te grote horloges). Poosje terug zo’n 46mm om gehad en zelfs dat ging nog wel, verkoper vond het top ik mwoah
Ik ben altijd blij met merken als Breitling. Zij maken de meeste horloges in meerdere maten en ook grotere maten. Ik zou graag een Tudor Black Bay willen, maar die is er maar tot 41mm en dat is net te iel om mijn pols, zeker omdat hij ook vrij dik is. Dan wordt het gauw een klein tonnetje.
BB41 een klein tonnetje? Voor wat betreft de 39mm Pro kan ik dat wel een begrijpen maar de 41mm vind ik juist vrij fors. Dat is voor mij zelfs de reden om deze in het blauw te zetten, en ik heb niet bepaald smalle polsen.
Het is zeker een fors horloge, maar vooral vanwege de dikte.
Heb de bb41 ook gepast en is voor mij ook te klein. Denk dat iedere pols weer anders is.
Hier idem de bb41 van een vriend om gehad, die is voor in 44 of 45 perfect. 41 is te iel.
Goede morgen,
Iemand enig idee of de horlogeverkopers" afgelopen jaren aan black friday meededen?
Ja hoor, ze zijn tot 23h00 open die dag. Geen extra kortingen, wel extra handigheid.
Hoe kom je daarbij? Ik heb in het verleden wel black friday korting gehad in de outlet
Bij Breitling zijn er meestal toch een of de andere modelen met extra korting
en ik heb zelf nog 10% extra gehad in 2021 op mijn Exospace
Gisteravond een rondje Outlet gedaan, is voor mij vrijwel om de hoek. De kerstsfeer is super, wanneer je er van houdt. Ook een rondje horlogeshops. Het was er zo rustig dat ik het niet eens aandurfde om foto’s te maken. Breitling: oude en nieuwe navitimers en wat premiers. Beiden vanaf ongeveer 4000 euro.
Tag heuer, veel oud en saai spul. Viel tegen.
Seiko: heel veen 5jes en prospex, veel aanbod.
Swatch: veel aanbod in Swatch, Hamilton, tissot en Longines (geen conquest)
Victorinox: veel aanbod Inox’en. Vrijwel alle modellen zijn op voorraad, quartz, automatic, diver, titanium, Carbon.
De merken zoals Armani en Porsche Design ben ikmmaar langs af gelopen.
Ik ga er maandag heen vanuit Weert zit een weekend plezier te maken met m’n gezin bij Roompot Weerterbergen. Ben benieuwd !
foto’s altijd welkom
Ik zou die 36mm wel eens willen proberen op staal hoor. Dial is wel heel klein, maar met 16cm polsen zou het zomaar eens kunnen werken.
Snap alleen niet waarom Breitling geen 39mm variant heeft. Totale no-brainer; direct verkoophit nr.1 en tich niet doen.