Niet geweest vandaag helaas, weersvoorspelling was niet best en met een zwangere vrouw en peuter hebben we ervoor gekozen lekker binnen te blijven, ofwel huiswaarts gegaan.
Ben benieuwd wanneer de Breitling Avengers er komen te liggen.
Wat zijn die hydroconquests toch wanstaltig lelijk. Die chrono’s lijken me voor 2k+ nog steeds een lastige verkoop
De nieuwe hc is wel mooi.
Die oude is idd een beetje minkukel
Die chronos zijn ook niet mijn ding. Maar heb zelf de groene 41mm Hydroconquest en daar ben ik wel fan van hoor.
Het is niet mijn model met die grote cijfers en lompe kroon en crown guards. Geen verfijning wat mij betreft.
Om over de nieuwe HC GMT met 4 verschillende vormen wijzers en 3 vormen indexen maar te zwijgen. Welke idioot bedenkt zoiets…
De spirit-lijn daarentegen
Nope 36 voor kerst nog geweest
Heeft iemand hier toevallig het ap nr van de Breitling Store?
Inmiddels voorzien.
Bedankt
Vandaag even over de koppen kunnen lopen in roermond. Voor de liefhebbers… de avengers zijn gearriveerd! 20231229_132808|375x500
Verder veel premier, een enkele perpetual (van 30k) en veel kleine navitimers (dames) voor rond de 3,5k
Zo ze hebben zelfs nog een coltje gevonden
Haha ik dacht hetzelfde. Tijd geleden meende iemand dat ze die niet meer zouden krijgen.
Toen antwoordde ik al dat weten ze helemaal niet.
Dit zal vast wel de laatste zijn.
Gisteren vlak voor het noodweer ook nog even met @spooler in de outlet.
Snel wat foto’s genomen. Niet met heel veel aandacht, we hadden het te druk met kletsen, maar doe er uw voordeel mee.
Is de Colt een 41 of 44mm aub?